رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خبر داد؛

اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا ویژه نوروز ۹۹ در شهرستان دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۹ با هدف کنترل بازار از ۱۰ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: این طرح به‌منظور پایش و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف خدماتی و کالایی تا ۱۵ فروردین سال آینده در شهرستان دماوند با حضور بازرسان این اداره و اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و پلیس اماکن در قالب بازرسی نوبه‌ای و گشت‌های مشترک اجرا می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، تصریح کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: در بخش تنظیم بازار، عرضه کالاهای اساسی مشمول طرح می‌باشد که هر کدام از اقلام که در سیاست کشوری مورد تصمیم در توزیع جهت تنظیم و تعدیل بازار قرار گیرد قطعاً در شهرستان دماوند نیز اجرایی خواهد شد و نظارت‌های مستمر بر توزیع آنها اعمال می‌شود.

آقاجان احمدی در پایان از آمادگی این نهاد و اتاق اصناف که بازرسی هر روز از سطح عمده و خرده را برعهده دارند، جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات مردمی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا