شهردار دماوند:

اجرای شبکه فاضلاب شهری در دماوند با مشکلاتی مواجه است/ با راه‌اندازی شبکه فاضلاب شهری روزانه حدود 16 هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب صورت می‌گیرد

شهردار دماوند با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب شهری در دماوند با مشکلاتی مواجه است، گفت: با راه‌اندازی شبکه فاضلاب شهری روزانه حدود 16 هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری در سومین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: شبکه فاضلاب شهری با مشکلاتی مواجه است، تصفیه‌خانه موضوع اصلی آن است و در صورتی که این بخش اجرا نشود، تمامی اقدامات انجام شده تقریباً بیهوده خواهد بود.

وی افزود: دولت در بخش‌هایی از پروژه که سهل و آسان است سرمایه‌گذاری کرده و با دست باز اقدام می‌کند، اما در مراحلی همچون تصفیه‌خانه که سودآور هم نیست این‌گونه نمی‌باشد.

وی افزود: مقرر بوده روزانه حدود 16 هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب صورت گیرد و آب تحویل داده شود و از مهرماه فروش آب را داشته باشیم، اما چه کسی قرار است روزی این مقدار را از مهرماه تا اردیبهشت‌ماه خریداری کند و چه کسی آن را تضمین می‌کند؟

صفری گفت: شهرداری پیش از این پیشنهاد داده بود که آماده سرمایه‌گذاری در پروژه اجرای فاضلاب شهری است به شرطی که قبض‌های که درب منازل مشترکین می‌رود را شهرداری تماماً بر عهده بگیرد، با پیشنهاد شهرداری موافقت چندانی نشد و قضیه عملاً منتفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا