دهیار روستای زره‌در دماوند:

اجرای تعریض و بهسازی خیابان ورودی روستای زره‌در دماوند/ پیگیری نصب دکل مخابراتی همراه اول در روستای زره‌در جهت پوشش آنتن‌دهی مناسب

دهیار روستای زره‌در دماوند از اجرای تعریض و بهسازی خیابان ورودی روستای زره‌در خبر داد و گفت: نصب دکل مخابراتی همراه اول در روستای زره‌در جهت پوشش آنتن‌دهی مناسب در دست پیگیری است.

حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به گزارش عملکرد ۹ ماهه دهیاری روستای زره‌در دهستان تاررود از توابع بخش مرکزی دماوند ضمن تبریک هفته امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: عملیات اجرایی گازرسانی و شبکه‌گذاری که از حدوداً سه ماه پیش از داخل بافت روستای زره‌در شروع شده بود پایان یافته است.

وی افزود: اجرای ادامه پروژه در مسیر راه اصلی مهرآباد – عباس‌آباد و زره‌در که به طول حدود ۱۵ کیلومتر می‌باشد با اعتباری بالغ‌بر 55 میلیارد ریال با همکاری سایر مسئولین شهرستان و استانی و نماینده مجلس و پیگیری‌های دهیاری و شورای اسلامی این روستا در حال اجرا می‌باشد.

دهیار روستای زره‌در ادامه داد: اجرای تعریض و بهسازی خیابان ورودی روستا با احداث کانال و دیوار ساحلی به طول یک کیلومتر به همراه احداث میدان نیز از هفته دولت گنگ‌زنی و اجرایی می‌گردد.

نوری گفت: همچنین نصب چراغ‌های فاز شب، تزئینی روشنایی معابر و تابلوگذاری معابر روستا نیز در حال اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد: پیگیری واگذاری اراضی طرح مرتع‌داری چندمنظوره تلفیقی دامداران روستای زره‌در نیز با همکاری مسئولین شهرستانی و استانی نیز در حال اجراست.

دهیار روستای زره‌در گفت: همچنین پیگیری‌های لام جهت نصب دکل مخابراتی همراه اول نیز جهت پوشش آنتن‌دهی مناسب برای خدمت‌رسانی به اهالی روستا نیز در دست اقدام می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا