آیین کاشت بیش از 200 اصله نهال در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/ رئیس دانشگاه پیام نور دماوند: مطالعه و اجرای طرح کاشت درختچه و گل‌های زینتی در دانشگاه پیام نور دماوند

آیین کاشت بیش از 200 اصله نهال در دانشگاه پیام نور دماوند با شعار منابع طبیعی، مردم، مجامع علمی و دانشگاهی به همراه حضور جمعی مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

حیدر امیر پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: روز ۲۱ اسفندماه به‌عنوان روز منابع طبیعی، مردم و مجامع علمی و دانشگاهی نامگذاری شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر حدود ۱۰۰۰ اصله نهال در این مرکز دانشگاهی کاشته شده است و با عنایت به شرایط اقلیمی مناسب شهرستان و نیز با استفاده از ظرفیت های اساتید و دانشجویان رشته کشاورزی و گرایشهای مربوطه، در زمینه کاشت و نگهداری نهال و درختچه و گل‌های زینتی طرح هدفمندی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در دست مطالعه و اجراست.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در ادامه ضمن اشاره به اینکه ما در حوزه کشاورزی و باغداری نیاز به بروزرسانی سطح معلومات قشر ذیربط داریم، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی خود آماده برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی، کارآفرینی و اشتغال برای کشاورزان، باغداران و مسئولین حوزه کشاورزی شهرستان دماوند می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا