رئیس آموزش و پرورش دماوند

آمادگی آموزش و پرورش برای تأسیس پارک ترافیک در دماوند

رئیس آموزش و پرورش دماوند از آمادگی آموزش و پرورش جهت اختصاص زمین برای تأسیس پارک ترافیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند اظهار داشت: به‌عنوان عضو شورای ترافیک دغدغه ترافیک شهر را داریم و در روزهای برفی مدارس را به علت رفت و آمد دانش آموزان تعطیل می‌کنیم.

وی افزود: روز گذشته به مدیران دستور داده شد که حیاط مدرسه و معابر ورودی دانش آموزان را برف‌روبی کنند که گزارش تصویری آن ارسال شد، البته برخی مدیران به صورت خانوادگی حیاط مدرسه را پاک کردند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند بیان کرد: هرچند دستگاه‌های خدمات رسان انجام وظیفه می‌کنند اما حوزه آموزش و پرورش می‌تواند در این بخش بسیار تأثیرگذار باشد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود، حتی گاهی با توجه به یخبندان مدارس را در نوبت عصر تعطیل می‌کنیم.

پورفتحی ادامه داد: سال گذشته طرح ایجاد یک پارک ترافیک برای دانش آموزان و کودکان ارائه شد، در این خصوص زمین 3 هزار متری وجود دارد و اگر شهرداری‌ها در تأسیس آن مشارکت کنند، می‌توانیم در نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در نسل آینده تأثیرگذار باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخش خصوصی یا شهرداری برای تأمین هزینه‌ها مشارکت کند، آموزش و پرورش با در اختیار داشتن زمین، آمادگی تأسیس پارک ترافیک را دارد.

رئیس آموزش و پرورش دماوند گفت: در منطقه شرق استان فقط پردیس از پارک ترافیک برخوردار است اما در دماوند، رودهن و فیروزکوه پارک ترافیک وجود ندارد.

پورفتحی بیان کرد: جنب سالن ورزشی در شهرک امامیه زمین خالی برای این پروژه وجود دارد و آمادگی داریم که نسل‌های بعدی را در زمینه ترافیک آگاه کنیم، کما اینکه همیار پلیس تأثیر مثبتی در این خصوص گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا