عدم وجود پیست تمرین استاندارد دوچرخه‌سواری در دماوند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان دماوند گفت: پیست استانداردی برای تمرین دوچرخه‌سواران در دماوند وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، کامران طاهرعرب با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری کشور در روز 6 مردادماه سال جاری اظهار داشت: سه نفر از دوچرخه‌سواران دماوندی در این مسابقات که در گرگان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی دوچرخه‌سواران شهرستان دماوند برای حضور در مسابقات کشوری این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران تمرین‌های خود را پشت سر گذاشته‌اند و تمام تلاش خود را برای کسب مقام‌های نخست تا سوم خواهند داشت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان دماوند ادامه داد: ورزشکاران این شهرستان زیر نظر مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران، برنامه‌های تمرینی انجام می‌دهند و خود را برای مسابقات کشوری آماده کرده‌اند.

طاهرعرب با اشاره به نبود پیست استاندارد برای دوچرخه‌سواران در دماوند بیان کرد: با وجود دوچرخه‌سواران توانا و با استعداد، تاکنون مسئولان این شهرستان هیچ توجهی به این ‌رشته ورزشی نداشته‌اند و هیچ نوع پیست استانداردی برای آنها در دماوند وجود ندارد.

وی به مشکلات ورزشی دوچرخه‌سواران در شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: در این رشته ورزشی، 12 نفر از آقایان و هفت نفر از بانوان در حال فعالیت هستند که متأسفانه مجبور به تعلیق فعالیت بانوان شده‌ایم؛ چراکه شرایط ورزشی بانوان نسبت به آقایان بسیار متفاوت است و این شرایط در این شهرستان فراهم نیست.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان دماوند با بیان اینکه پیگیری‌های بسیاری در خصوص احداث پیست دوچرخه‌سواری در این شهرستان داشته‌ایم، ادامه داد: ورزشکاران نمی‌توانند به صورت جدی و اصولی تمرین‌های دوچرخه‌سواری خود را انجام دهند؛ زیرا که مجبور به تمرین در خیابان‌ها و جاده‌های خاکی هستند.

طاهرعرب اضافه کرد: برای رفع مشکلات ورزشکاران پنج سالی است که پیگیری‌های لازم را در زمینه احداث پیست دوچرخه‌سواری انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ توجهی از طرف مسئولان به رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در دماوند صورت نگرفته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا