واکنش یک مقام مسئول به عرضه بنزین آلوده در جایگاه های سوخت برازجان

image291215یک مقام مسئول در واکنش به عرضه بنزین آلوده در یکی از جایگاه های سوخت برازجان گفت: بنزین آلوده از مبداء بارگیری شده است و جایگاه دار هیچ دخل و تصرفی نمی تواند داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود در واکنش به عرضه بنزین آلوده در یکی از جایگاه های سوخت شهر برازجان در مصاحبه با خبرنگار“ناصرون “ گفت: بنزین آلوده از مبداء ( ماهشهر) بارگیری شده است و جایگاه دار به دلیل پلمب بودن تانکر نمی تواند هیچ دخل و تصرفی در آن داشته باشد.

وی در ادامه افزود: هر باری که قسط ورود به جایگاه سوخت را دارد توسط جایگاه دار از نظر کیفیت، لیتر و پلمب بودن محموله چک می شود و بعد از تایید محموله، بار تخلیه می گردد.

این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از دلایل آلوده بودن بنزین می تواند لجن گرفتن مخازن اصلی و یا خطوط لوله انتقال به مخازن شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باشد زیرا مشکلاتی مشابه در هندیجان و دیلم، هم زمان رخ داده است.

وی تصریح کرد: یک روز بعد از توزیع بنزین آلوده در شهر برازجان یک مورد مشابه در جایگاه حسین آباد گزارش شد که با هوشیاری ماموران کنترل و بازرسی برطرف شد.

این مقام مسئول گفت: در راستای عرضه بنزین آلوده در یکی از جایگاه های سوخت شهر برازجان 5 موتور سیکلت و 11 خودرو سواری شخصی آسیب دیدند که همگی با هزینه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تعمیر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا