محمودیه دماوند؛ نا-آبادی که موانع و پست برق آن جمع شد

محمودیه دماوند بیشتر از آن‌که به سبب آبادی یا ناآبادی بودن خود معروف باشد، شاید به سبب انتصاب آن به عنوان زمین‌های وزارت کشور معروف است.

محمودیه دماوند تخریب ویلاها

به گزارش تارود ویلاهای آنچنانی در اراضی کشاورزی محمودیه دماوند در حالی است که وزارت کشور کتبا اعلام کرد که اراضی کشاورزی محمودیه دماوند را به عنوان روستا قبول ندارد. این در حالی است که کسی را بجز ویلاداران در محمودیه دماوند راه نمی‌دادند و این در حالی است که محمودیه دارای راه آسفالت، دریاچه چند منظوره، شبکه آب رسانی و شبکه برق رسانی بوده‌است و جالب اینجاست که درب این روستا به روی مردم عادی بسته بود.

فرماندار دماوند، ناصر محمودی‌فرد چندی پیش در پاسخ به این پرسش که علت انتصاب زمین‌ های محمودیه به وزارت کشور چیست و آیا این طرح برای وزارت کشور است؟، گفته بود: وزارت کشور دخالتی در روستای محمودیه و زمین‌ های مربوط به این روستا ندارد و تنها یک تعاونی در داخل وزارت کشور همچون دیگر تعاونی های موجود در دماوند، در محمودیه در حال عمران است که در حاشیه روستا بودن این تعاونی، این مسائل را بوجود آورده است.

68041642415285972598

وی در تشریح این موضوع تصریح کرده بود: وزارت کشور از لحاظ حقوقی و قانونی نقشی در محمودیه ندارد؛ در وزارت کشور چند تعاونی وجود دارد که یکی از این تعاونی‌ ها زمینی را در محمودیه خریده است و با اعضای خود طی توافقاتی در آن زمین آغاز به کار کرده و همچون سایر تعاونی‌ های شهرستان دماوند در حال انجام کارهای خود است وبه دلیل اینکه این تعاونی در بافت روستایی قرار دارد، بحث‌ های مختلفی برای آن به وجود آمده است؛ در روستای محمودیه شورای اسلامی وجود دارد و این شورا در حال پیگیری کار‌های در ارتباط با خود است و وزارت کشور نیز به طور قانونی دخالتی در این روستا ندارد.

شب گذشته گزارشی از خبر بخش 20:30 پخش شد که کانکس نگهبانی و ترانس برق محمودیه برداشته شده بود و این در حالی است که هیچ صحبتی از تغییر کاربری احتمالی خود تعاونی وزارت کشور در حاشیه آن صحبت به میان نیامد.

*اخبار مرتبط

*محمودیه دماوند؛ نا-آبادی که موانع و پست برق آن جمع شد

*بی‌تکلیفی مزرعه یا روستا بودن محمودیه دماوند و حکایت ساخت‌وسازهای غیرمجاز منصوب به وزارت کشور

*تخریب کلیه بناهای مزرعه محمودیه دماوند+فیلم

*نقش تعاونی وزارت کشور در روستای محمودیه + تصاویر

*محمودیه دماوند؛ اراضی ممنوعه برای ورود مردم عادی

*صدور احکام پرونده ساخت‌وسازهای غیر مجاز در محمودیه

انتهای پیام/

3 دیدگاه

  1. چرا متن کامل مصاحبه فرماندار دماوند رو نذاشتین!!! ایشون در این مصاحبه میفرمایند هم استانداری تهران و هم فرمانداری دماوند اعلام کرده اند محمودیه دارای کد آبادی است و بنا به شواهد بسیار قانونی اینجا از سالها پیش دارای کد روستا میباشد،همچنین در سال 93 طی شکایت جهاد کشاورزی نسبت به تغییر کاربری این زمین ها حکم تجدید نظر دادگاه به نفع محمودیه صادر گردید.خواهشا اخبار ناصحیح که به دلیل فقدان سوژه در بخش خبری 20:30 پخش میشود را منتشرنکنید

    1. با سلام
      در لینک اخبار مرتبط، «نقش تعاونی وزارت کشور در روستای محمودیه + تصاویر» صحبت‌های کامل فرماندار می‌باشد

  2. اون اول فیلم ربطی به محمودیه نداره و مربوط به اول ابسرد هست. میزنید تو سر زمین ها بخرید?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا