احداث ساختمان آتش‌نشانی و کلانتری در مسکن مهر مهرآباد/ بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر رودهن دارای انشعابات آب، برق، گاز و تلفن هستند

بخشدار رودهن از احداث ساختمان آتش نشانی و کلانتری در مسکن مهر مهرآباد خبر داد و گفت: ۸۰ درصد مسکن مهر رودهن دارای انشعابات آب، برق، گاز و تلفن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسکن مهر مهرآباد واقع در بخش رودهن با بیش از پنج هزار واحد مسکونی در آینده‌ای نزدیک، جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر را در خود جای خواهد داد و تاکنون نیز چهار تا پنج هزار نفر در این منطقه ساکن شده‌اند.

وی ادامه داد: قطعا شهرک‌های تازه تأسیس از جمله مسکن مهر نیازمند امکانات زیربنای و خدمات رفاهی از جمله آب، برق و گاز و تلفن، امکان تجاری، درمانی، بهداشتی، آموزشی، تفریحی و غیره هستند که باید در دستور کار قرار گیرد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مسکن مهر رودهن دارای انشعابات آب، برق، گاز و تلفن هستند، گفت: برخی خدمات رفاهی از جمله آموزشی، درمانی و رفاهی در این منطقه ضعیف بوده که در این خصوص به ادارات ذیربط و پیمانکاران تأکیدات جدی شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: شهرداری رودهن طی یک‌سال گذشته در حدود ۷۰ میلیارد ریال در بحث آسفالت و فضاسازی برخی معابر، ایجاد فضای سبز و غیره در مسکن مهر هزینه کرده است و قطعاً این روند ادامه خواهد داشت تا خدمات‌رسانی به مردم این منطقه کامل شود.

وی با اشاره به بازدید میرازیی‌نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن از مسکن مهر مهرآباد رودهن و پیگیری مشکلات این منطقه خاطرنشان کرد: برخی اماکن از جمله ساختمان‌های آتش نشانی و کلانتری در حال تجهیز کارگاه و احداث هستند.

بخشدار رودهن اضافه کرد: اتمام و تکمیل مدارس، مساجد و دیگر فضاهای خدماتی در مسکن مهر باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه قرار ‌گیرد و پروژه‌های خود را آغاز یا به اتمام برسانند.

گفتنی است فاضلاب مسکن مهر مهرآباد رودهن یکی از مسائل مهم در بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر رودهن بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا