پروژه خط لوله گاز لاریجان فاقد مجوز زیست محیطی و بند 2 است

معاونت فنی اداره کل محیط‌زیست استان تهران گفت: طبق قانون تا زمان صدور مجوز کمیته ماده دو، پروژه گازرسانی دماوند به لاریجان مجاز به شروع عملیات اجرایی نیست.

IMG_8044

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، معاونت فنی اداره کل محیط‌زیست استان تهران در حاشیه بازدید از عملیات خط لوله انتقال گاز دماوند به لاریجان به همراه خبرنگاران و دوستداران محیط زیست دماوند با اشاره به برگزاری جلسه‌های متعدد کمیته ارزیابی محیط‌زیست استان تهران در خصوص پروژه گازرسانی دماوند به لاریجان اظهار کرد: روال کار به این صورت است که مجری پروژه، توضیحات خود را در خصوص طرح ارائه می‌دهد و سپس توسط مشاوران، مطالعاتی در این خصوص انجام می‌گیرد و سپس به اداره محیط‌زیست کل تهران ارائه می‌شود.
مصطفی سرمدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته ارزیابی محیط‌زیست استان تهران گفت: جلسه‌هایی با محوریت پروژه گازرسانی دماوند به لاریجان، با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، استانداری، منابع طبیعی، آب منطقه تهران، محیط‌زیست و اساتید دانشگاه برگزار شد و در پی آن ایراد-های این طرح گرفته‌شده وجهت اصلاح برگردانده شد.
وی افزود: اصلاحات برطرف شده بعد از کمیته استانی باید در سازمان مطرح شوند و با تشکیل کمیته فنی نظارتی ارزیابی و پس‌ازآن صدور مجوز کمیته ماده دو، پروژه مجاز به شروع عملیات اجرایی می‌شود.
معاونت فنی اداره کل محیط‌زیست استان تهران با اشاره به عدم صدور مجوز ماده دو در این پروژه گفت: هنوز مجوز کمیته ماده دو برای این پروژه اخذ نشده و طبق قانون تا وقتی این مجوز اخذ نشود مجاز به شروع عملیات اجرایی نیستند.


[Best_Wordpress_Gallery id=”38″ gal_title=”bazdid larijan”]

*اخبار مرتبط

*پروژه خط لوله گاز لاریجان فاقد مجوز زیست محیطی و بند دو است

*عملیات در حال اجرای انتقال گاز به لاریجان کاملا غیرقانونی است/ این پروژه چندین گونه اندمیک را نابود می‌کند/ نامه توقف آن را ارسال می‌کنیم

*گازرسانی به لاریجان با لوله یا مخزن؟/ گاز لاریجان بوی محیط زیست دماوند می‌دهد

*ادعای مدیر عامل شرکت گاز استان تهران مبنی بر مطالعات زیست محیطی در پروژه گاز لاریجان/ تناقض در مسیر انتخاب شده با سیاست‌های کلی محیط زیست ابلاغی از سوی رهبر انقلاب

*نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خواستار توقف پروژه خط لوله گاز لاریجان شد/ پروژه‌ احتمالا غیرملی که بدون مطالعات زیست محیطی و کشاورزی در سرمای زمستان سرعت گرفت!

*کمر همت برای تخریب هر چه زودتر کوه‌های دماوند به بهانه خط لوله گاز لاریجان/ تصاویر

*گاز کشی به لاریجان با کوه‌بُری بی‌رحمانه از دماوند

*بیل مکانیکی در بالاترین ارتفاعات دماوند!/ تصاویر

*روش نادرست وزارت نفت در پیشبرد پروژه گازرسانی به لاریجان و توهین به پدر شهید/ لزوم پاسخگویی زنگنه و رعایت انصاف در خرید زمین کشاورزان دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا