رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خبر داد؛

1914 واحد مسکن مهر مهک گیلاوند در حال تکمیل و آماده‌سازی است/ صدور 700 سند عرصه برای مسکن مهر شهرستان دماوند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با بیان اینکه یک هزار و ۹۱۴ واحد مسکن مهر مهک گیلاوند در حال تکمیل و آماده‌سازی است، گفت: 700 سند عرصه برای مسکن مهر شهرستان دماوند صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد رنجبر در نشست شورای مسکن شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: واحدهای مسکونی مسکن مهر در یک سال گذشته با مشکلاتی مواجه بود که خوشبختانه برطرف گردید و عمده این مشکلات در حیطه خدمات‌رسانی قرار داشت که تنها تعداد اندکی از واحدها به دلایلی خدمات‌رسانی نشدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۹۱۴ واحد مسکن مهر مهک باید تکمیل و تحویل داده شود که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ واحد مربوط به پروژه میثاق مرآت و متعلق به وزارت دفاع است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: پروژه میثاق مرآت (ارتش و وزارت دفاع) تاکنون به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود اما خوشبختانه در طول یک ماه گذشته پنج میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است و تسهیلات آن ارتقا پیدا کرد که در آینده از پروژه‌های بسیار خوب خواهد بود و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رنجبر در خصوص اجرای فضای سبز در این پروژه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه شهرداری موظف بر اجرای این امر است اما نظارت بر اجرای فضای سبز این پروژه مدنظر ما قرار دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه کلانتری مسکن مهر مهک نیز در حال تکمیل است که با اتمام آن امنیت نیز تأمین خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در خصوص تیرگذاری اداره برق در مسکن مهر یک در سایت الف و ب اذعان داشت: علاوه بر رسیدگی به تیرهای چوبی برق، پروژه نانو ابنیه کوهسار نیز باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود زیرا آسفالت‌ریزی آن پیش از فصل بارندگی در دستور کار قرار دارد.

رنجبر با بیان ضرورت انجام پایان کار در پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: خوشبختانه آماده‌سازی تعداد ۷۰۰ سند عرصه از اقدامات خوبی بوده است که اجرایی شده و به این ترتیب افراد بر روی زمین مسکن دارای سهام می‌شوند و خرید و فروش مسکن مهر با صدور این اسناد امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا