گشت بازدید و بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند/ پرونده ۲۱ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شد/ ۱۶ کیسه آرد دولتی غیر قانونی از یک واحد نانوایی در شهر آبسرد کشف شد

عملکرد بازرسی اصناف در طی هفته جاری دو گشت مشترک با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شامل فرمانداری تعزیرات حکومتی، صمت، شبکه بهداشت و اتحادیه میوه و تره بار شهرستان دماوند اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، تعداد ۱۴۸ واحد به‌ صورت نوبه‌ای مورد بازرسی قرار گرفتند و پرونده ۲۱ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد از این تعداد ۳۲ مورد شکایات مردمی می‌باشد.

اعم تخلفات شامل عدم درج قیمت و نداشتن فاکتور خرید و فروش و مابقی گران‌فروشی و کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه اقلام دولتی بوده است.

بیشترین شکایات مردمی مربوط به نانوایان در بحث فروش اجباری کنجد و قیمت میوه در شهرستان می‌باشد که با توجه به کیفیت با همکاری اتحادیه میوه و تره بار و اعزام کارشناس مربوطه در غالب گشت مشترک همراه واحد بازرسی رسیدگی می‌گردد.

در ضمن یک واحد صنفی نانوایی غیرمجاز با هماهنگی اتحادیه نانوایان در محدوده شهر آبسرد مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۱۶ کیسه آرد دولتی که به صورت غیر‌قانونی از یکی از نانوایی‌های حومه جذب شده بود، کشف و پرونده آن نیز به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بازرسی اتاق اصناف از تمامی کسبه و همشهریان عزیز بابت وظیفه شهروندی و اعلام هر گونه گلایه، تخلف صنفی و تماس با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ کمال تشکر و قدردانی را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل