گزینه جدی استانداری تهران معرفی شد/ علیرضا رشیدیان هفته آینده سکان استانداری تهران را بدست می‌گیرد

بر اساس آخرین گمانه زنی‌ها و اطلاعات بدست آمده در میان گزینه‌های استاندار تهران به طور قطع علیرضا رشیدیان هفته آینده سکان استانداری تهران را بدست می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، معرفی استاندار تهران با توجه به اهمیت استان تهران و تعیین فردی قدرتمند و الگو در کشور در میان گزینه‌های احتمالی علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار تهران معرفی می‌شود.

یک منبع آگاه گفت: با توجه به اهمیت استاندار تهران طبیعی است که زمان بیشتری جهت انتخاب استاندار نسبت به سایر استان‌های کشور در نظر گرفته شد و طبق آخرین اطلاعات بدست آمده علیرضا رشیدیان به عنوان استاندار تهران انتخاب و هفته آینده طی مراسمی از سوی وزارت کشور معرفی خواهد شد.

سوابق کاری علیرضا رشیدیان:

وی متولد ۱۳۳۹ در تهران و تحصیلکرده دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی است و رئیس سابق سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

رشیدیان دارای تجربه استاندار استان خراسان رضوی در دولت یازدهم و دولت دوازدهم را نیز دارد.

وی پیش از استانداری خراسان رضوی، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت بود و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و خاتمی، مدیر کل اطلاعات استان خراسان بزرگ بود و در دولت دوم خاتمی و دو سال در دولت اول احمدی‌نژاد معاون وزیر اطلاعات و مدتی نیز در بیت رهبری بوده‌است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل