کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رودهن به دقایق پایانی خود نزدیک است/ شرکت ۱۱۳۹ نفر کنکوری در رودهن

رئیس آموزش و پرورش بخش رودهن گفت: کنکور سراسری امسال در رودهن با حضور یک‌هزار و ۱۳۹ نفر در طی چهار روز برگزار شد و امروز پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از فارس، زهرا رستمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری آخرین مرحله برگزاری کنکور سراسری در رودهن اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن رودهن، برگزاری کنکور سراسری با گذشته متفاوت تر بود و با تلاش تمام همکاران موفق شدیم با تمام پروتکل های بهداشتی که مورد تأیید مسؤولان وزارت آموزش و پرورش بود، کنکور سراسری امسال را در بخش رودهن اجرا کنیم.

وی ادامه داد: رقابت کنکور سراسری امسال در رودهن بین یک‌هزار و ۱۳۹ داوطلب در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی در طول چهار روز انجام شد.

رستمی گفت: این رقابت درسی در دو بخش پسران و دختران در رودهن برگزار و با اعلام کارشناسان، بیشترین داوطلب امسال برای رقابت در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۳۹۴ نفر بود.

رئیس آموزش و پرورش بخش رودهن اضافه کرد: در طول این چهار روز هیچ گونه گزارشی مبنی بر عدم پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری کنکور سراسری گزارش نشد و با تلاش تمامی همکاران و دیگر ارگان ها مخصوصا، شبکه بهداشت و درمان، شهردار و عوامل انتظامی رودهن، کنکور سراسری امسال نیز با موفقیت در رودهن به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا