کمک ۱۲ میلیاردی ریالی خیران دفتر آستان قدس رضوی شهرستان دماوند در سال گذشته/ مردم با گزارشات مستند به مبارزه با فساد سرعت ببخشند

خطیب جمعه شهرستان دماوند از کمک ۱۲ میلیاردی ریالی خیران دفتر آستان قدس رضوی این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم با گزارشات مستند به مبارزه با فساد سرعت ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به نکات مهم سخندان اخیر رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، مردم را به دستگاه قضایی امیدار می کند.

وی در عین حال تاکید کرد:  اتهام زنی بدون سند به افراد و پیش داوری های شخصی گاهی آبروهایی را می ریزد که قابل جبران نیست.

فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به موضوع ازدواج آسان و فرزندآوری نیز تصریح کرد: برای تحقق ازدواج آسان دولت و مردم باید پشتیبان یکدیگر باشند؛ رزمایش کمک مومنانه در موضوع تهیه جهیزیه برای زوج های کم برخوردار از مصادیق معروف است.

خطیب جمعه دماوند با تاکید براینکه در شرایط اقتصادی فعلی همه برای تهیه جهیزیه برای اقشار نیازمند کمک کنیم و با اشاره به کمک های خیران دفتر آستان قدس رضوی دماوند، بیان داشت: این دفتر خدمات متنوع و گسترده ای را با کمک مردم و به نام آن حضرت انجام می دهد که شامل خادمیاری، کمک به محرومان، مشاوره پزشکی، حقوقی، آموزشی و علمی، کمک به درمان و ازدواج، توزیع نان به محرومان و دیگر خدمات است.

فتاح دماوندی در ادامه با اشاره به سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع)، خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) فرمودند مومن، مومن واقعی نیست مگر آنکه سه خصلت در او باشد آن هم سنتی از پروردگارش، سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش که سنت پروردگارش پوشاندن راز، سنت پیامبر مدارا و نرم رفتاری با مردم و سنت امام صبر کردن در تنگدستی و پریشان حالی است.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه ۲۵ زوج در شهرستان دماوند در نوبت دریافت سهمیه جهیزیه قرار دارند، گفت: تهیه جهیزیه، مشاوره پزشکی و حقوقی، کمک به درمان و ازدواج محرومان از خدمات دفتر آستان قدر رضوی است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه و ۷۰۰ میلیون تومان سبد کالا در طول سال گذشته با کمک‌های مردمی دفتر آستان قدس رضوی تهیه و توزیع شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل