انتشار کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» از رهبر

کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» مجموعه بیانات مقام معظم رهبری به همت موسسه شهید کاظمی و قلم محمود زارعی منتشر شده است.

به گزارش تارود به نقل از  خبرگزاری فارس، کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» حاوی مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در باره تشکل و کار تشکیلاتی است که که گره‌گشای فعالیت‌های تشکیلاتی و فرهنگی  است.

این کتاب با توجه به نیاز فعالان فرهنگی تدوین و تهیه شده و برگرفته از فرامین معظم‌له است، از عناوین این کتاب می‌توان به، ضرورت کار تشکیلاتی، آثار و برکات کار تشکیلاتی، شاخص‌ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی، آفت شناسی کار تشکیلاتی، وظایف مدیر تشکیلات، وظایف اعضاء تشکیلات، نمونه‌های موفق تشکیلات انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می‌خواهد و … اشاره کرد که کاملا بصورت کاربردی، دسته‌بندی و پردازش شده است.

این کتاب در قطع رقعی بوده و دارای ۲۰۸ است که با قیمت ۸۵۰۰ توسط موسسه شهید کاظمی با همکاری موسسه رهیافت ولایت و به قلم محمود زارعی منتشر گردیده است.

علاقه‌ مندان به تهیه کتاب می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۷۸۴۰۸۴۴ الی ۶ تماس برقرار کرده و یا به نشانی اینترنتی من و کتاب و سایت اطلاع رسانی موسسه شهید کاظمی و آدرس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول، فروشگاه ۱۳۱، مرکز نشر و پخش شهید کاظمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    ما ناشر این کتاب هستیم واقعا کارتون درست نیست که دانلودش رو گذاشتید
    تیم پژوهشی ماه کلی زحمت کشیدند و این کتاب رو تدوین کردند و کلی مشکلات چاپ و مجوزات انوقت شما معلوم نیست به چه حجت شرعی براحتی لینکش را قرار داده اید جهت دانلود
    خواهشا این اقدام را حذف کنید شرعا وقانونا درست نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا