فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند خبر داد؛

اعزام کاروان راهیان نور دماوند به سرزمین‌های عشق و رشادت/ 330 دانش‌آموز مدارس دماوند راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند از اعزام کاروان راهیان نور دماوند در قالب 8 دستگاه اتوبوس به سرزمین‌های عشق و رشادت خبر داد و گفت: 330 دانش‌آموز دختر مدارس دماوند راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ روح الله عرب، فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: صبح امروز کاروان راهیان نور از شهرستان دماوند به سرزمین‌های عشق و رشادت واقع در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی افزود: در این اردوی راهیان نور تمهیدات بسیار خوبی با همکاری سایر نهادها شکل گرفته است و در قالب هشت دستگاه اتوبوس، 330 نفر دانش آموز پایه دهم مدارس از شهرستان دماوند راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور گردیدند.

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا، فرهنگ مقاومت و مناطق مختلف جنگی جنوب کشور عنوان کرد و گفت: با برگزاری این اردو دانش آموزان مدارس به این موضوع پی خواهند برد که این امنیت و آرامش حاکم در جامعه امروز به خاطر خون شهداست و همه ما نسبت به آنها مدیون هستیم.

عرب ادامه داد: با ایستادگی و مقاومت این ارزش‌های مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران به‌دست آمده و این درس بزرگ را باید از شهدای عزیزمان آموخت و الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی عنوان کرد: از اهداف دیگر برگزاری اردوی راهیان نور تجدید پیمان و عهدی با امام راحل (ه)، شهدا و مقام معظم رهبری است و با باید بگوییم که همه ما سربازان ولایت هستیم و هرکجا که نیاز باشد در رکاب اسلام قدم خواهیم برداشت.

فرمانده سپاه بسیج مقاومت شهرستان دماوند تصریح کرد: این دانش آموزان از مناطق شلمچه، فتح المبین و یادمان شهدای هویزه، والفجر 8 و اَروَندکِنار طی مدت چهار روز بازدید خواهند کرد و در طول این مسیر برنامه‌های متنوعی شامل پخش فیلم و کلیپ، ارائه خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس توسط هشت نفر از راویان انجام می‌گیرد.

عرب در پایان گفت: در این اردو هشت نفر طلبه خواهر در کنار این دانش آموزان حضور خواهند داشت تا با در بحث احکام شرعی و غیره ارتباط لازم و کافی با آنها بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا