انسداد 7 حلقه چاه غیرمجاز در دماوند با دبی 10 لیتر در ثانیه/ جلوگیری از خروج بیش از 140 هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی دشت دماوند و هومند آبسرد

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند از پر و مسلوب المنفعه کردن هفت حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این نهاد خبر داد و گفت: از خروج بیش از 140 هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی دشت دماوند و هومند آبسرد جلوگیری  شده است.

منصور مردانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: تعداد هفت حلقه چاه غیرمجاز در حوزه عملکرد امور منابع آب شهرستان دماوند به عمق 494 متر و با دبی 10 لیتر در ثانیه پر و مسلوب المنفعه گردید.

وی افزود: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی چاه مذکور پر و مسلوب المنفعه شده و با انجام عملیات مجموعاً از خروج بیش از 140 هزار متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی دشت دماوند و هومند آبسرد جلوگیری شده است.

مردانی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب شهرستان دماوند به عنوان متولی آب در حوزه عملکرد خود و به عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای استان تهران با هرگونه تخلفات سوء استفاده از منابع آب سطحی و زیرزمینی برخورد جدی و قانونی می‌نماید.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل