پیش‌بینی 8 هزار متر فضای آموزشی برای مسکن مهر مهرآباد رودهن

عضو شورای اسلامی شهر رودهن و نماینده این شهر در شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: در بحث افزایش سرانه آموزشی در مسکن مهرآباد رودهن، 8 هزار متر برای تحقق این سیاست زیر بنایی پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، علی اکبر ارشدی در مورد وضعیت زیر ساخت‌های آموزشی در رودهن گفت: تقویت این جنس از زیر ساخت‌ها در هر نقطه‌ای از استان لازم و ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن و نماینده این شهر در شورای آموزش و پرورش استان تهران در ادامه این مطلب تصریح کرد: هر چه قدر در بحث تقویت زیر بنای حوزه آموزش و پرورش در قالب مدرسه‌سازی تلاش شود، این هزینه‌ها دور ریز نخواهد شد.

ارشدی با تأکید بر اینکه مشکلات مسکن مهر مهرآباد در حوزه زیر ساخت‌های آموزشی از جنس کمبودهای کشوری در بدنه این پروژه ملی است، اضافه کرد: اتفاقاتی که در بحث زیر ساخت‌های آموزشی در پرند انجام‌شده است در رودهن و در راستای تقویت زیر ساخت‌های مسکن مهر مهرآباد نیز اجرایی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن و نماینده این شهر در شورای آموزش و پرورش استان در خاتمه اظهار داشت: مکان‌یابی جهت احداث مدرسه در مسکن مهر مهرآباد رودهن صورت گرفته است و با کمک خیرین و مشارکت نهادهای مربوطه و مدیریت سازمان نوسازی کشور این جنس زیر ساخت‌ها در این منطقه شکل خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا