پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال شد

شهردار رودهن از پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی و جهت تصویب ارسال به شورای شهر خبر داد.

مهرداد حنیفی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی توسط شهرداری جهت تصویب به شورا ارسال گردید که با موافقت شورا این امر اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تورم اقتصادی، مشکلات معیشتی و با توجه به خدماتی که این صنف به آحاد مردم ارائه می‌دهند لازم است توجه ویژه به این صنف گردد تا بدون دغدغه به مردم خدمات ارائه دهند.

شهردار رودهن بیان کرد: ۲۵۸ تاکسی درون شهری در ۱۲ ایستگاه به مردم خدمات می‌دهند که جهت رفاه و تشویق روحیه مسافران و رانندگان ایستگاه‌ها شستشو و رنگ‌آمیزی خواهد شد.

حنیفی ادامه داد: از این تعداد تاکسی ۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده‌اند که ۱۳ دستگاه آن نیاز به تعویض دارند و تنها ۷ دستگاه فرسوده تعویض و نوسازی شده‌اند.

وی بیان کرد: جهت توسعه، افزایش خطوط و ارائه خدمات بهتر به مردم ۳۰ دستگاه تاکسی دیگر مورد نیاز است که درصددیم این تعداد تاکسی را تأمین کنیم.

شهردار رودهن در ادامه به فعالیت ۶ دستگاه خودروی ون در شهر رودهن خبر داد و گفت: این تعداد خودروی ون فرسوده‌اند و نیاز به تعویض دارند

به گفته حنیفی جهت ارائه خدمات بهتر به مسافران با ۶ ایستگاه جهت استقرار اتوبوس جانمایی گردیده است که به‌زودی فعالیت در این ایستگاه‌ها شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا