پس از ۴ روز محور هراز بازگشایی شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز که طی چهار روز گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران پس از ایمن سازی بازگشایی شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از فارس، ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای شرق استان تهران روان و عادی در جریان است و مشکلی برای تردد وسایل نقلیه مجاز در این محورها وجود ندارد.

وی گفت:محور هراز که طی چهار روز گذشته مسدود شده بود با تلاش راهداران پس از ایمن سازی بازگشایی شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه هموطنان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و یا کندوان برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کردند، ادامه داد: هموطنانی که قصد عبور از استان تهران را دارند مطلع باشند که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در خروجی‌های استان گیت‌های ایست و بازرسی مستقر شدند و مانع ورود و خروج پلاک‌های بومی و غیربومی می‌شوند.

کهریزی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفر ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا