معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند:

وضعیت شهرستان دماوند از نظر شیوع کرونا هنوز سفید اعلام نشده است/ فاصله‌گذاری اجتماعی جدی گرفته شود

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: وضعیت شهرستان دماوند از نظر شیوع بیماری کرونا هنوز سفید اعلام نشده است و باید فاصله‌گذاری اجتماعی جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بزرگداشت یوم‌الله سوم خرداد و ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در فرمانداری دماوند اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدت‌های دفاع مقدس، شاهد تبلور صلاحیت‌های مختلف در کشور هستیم.

وی افزود: پایداری ملت ایران در مقابل استکبار جهانی، الگویی برای مسلمانان جهان شده و باید به تبیین موضوعات مرتبط در این خصوص برای نسل جدید که نیازمند آگاهی بیشتر از آرمان‌های دفاع مقدس هستند، بپردازیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های فیزیکی در ایام پیش‌رو نیز تحت شعاع قرار می‌گیرند، اما امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به منظور انتقال ارزش‌ها از طریق فضای مجازی استفاده کنیم.

جهانشاهی گفت: فعالیت در بحث کارهای محتوایی توسط دستگاه‌های فرهنگی اعم از برگزاری مسابقات کتابخوانی و فعالیت‌های تبلیغاتی به صورت مجازی از جمله اقداماتی است که در این راستا می‌توان انجام داد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، شهرستان دماوند از جمله شهرستان‌هایی است که هنوز وضعیت سفید در آن اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که حساسیت‌ها قدری کمتر شده و باید موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا