نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد؛

اخذ 110 وام کارگشایی برای جوانان در شهرستان دماوند/ نداشتن نگاه منطقه‌ای به شهرستان دماوند ضررهای زیادی ایجاد کرده است/ گاهی اوقات وضعیت منطقه دماوند در زمینه امکانات از سیستان و بلوچستان بدتر می‌باشد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از اخذ 110 وام کارگشایی برای جوانان شهرستان دماوند خبر داد و گفت: نداشتن نگاه منطقه‌ای به شهرستان دماوند ضررهای زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو در نخستین نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان دماوند در محل فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان از جمله فرماندار و امام جمعه دماوند، اظهار کرد: در حوزه‌هایی مثل توسعه گردشگری و دیگر بخش‌ها باید طرح در کارگروه مربوطه آورده شود و شعار کافی نیست و در بخش اقدام و اثرگذاری باید به گونه‌ای باشد که به سمت درآمدزایی برود.

وی افزود: یک نوع از فعالیت جوانان هیاتی است و شکل دیگر آن در قالب ایجاد سازمان‌های مردم نهاد یا NGO می‌باشد که در زمینه حقوقی و محیط زیست تعدادی NGO خوب داریم و افراد مؤثری در آن حضور داشته و حضور پررنگی در جامعه دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر یک نفر جوان به دفتر فرمانداری شهرستان دماوند مراجعه کرده و کارش راه نیافتاده است باید مطرح کند تا مشکل آن پیگیری شود.

*استفاده از افراد فرهیخته و تحصیلکرده در نشست‌های کاری مسئولان

میرزایی نیکو ادامه داد: همچنین جوانان برای درآمدزایی باید برندسازی کنند، بومی‌سازی از اولویت‌هاست و باید مورد توجه قرار گیرد و در نشست‌های از افراد فرهیخته و تحصیل‌کرده استفاده کنید.

وی گفت: اینکه نماینده به دنبال تعیین پست مسئولان باشد کاری اشتباه است و این موارد جزء کارهای بخش‌های اجرایی کشور است و ما فقط می‌توانیم مشاوره دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید جوانان مستعد را شناسایی کرده و رشد و شکوفا دهیم و ویژگی‌های خوب را برندسازی کنیم، 110 وام کارگشایی نزدیک 20 میلیارد تومان فقط در این زمینه یکی از موارد است.

میرزایی نیکو گفت: باید قضاوت را مقایسه‌ای و با آمار و ارقام انجام دهیم که این ملاکی برای عملکرد نماینده‌هاست و این روش برای صلاحیت افراد می‌باشد؛ ما این آمارها را به طور دقیق تهیه کرده‌ایم و امیدواریم به زودی رونمایی و مورد نقد قرار گیرد.

وی افزود: برنامه ششم حدود چهار ماه و نیم در مجموعه ما بود، سه برنامه بودجه‌ای بوده که هر کدام یک ماه و نیم به طول کشیده است، عضو قانون احزاب بودم و تمام احزاب از من مجوز گرفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حجم کارهای ملی و منطقه‌ای باید مورد مقایسه قرار گیرد و مسائل ارزیابی و بررسی شود.

میرزایی نیکو با اشاره به استانی شدن انتخابات گفت: انتخابات استانی انتخاباتی است که از خدماتی شدن نماینده و رفتن به سمت تصمیم‌گیری و تصمیمسازی‌ها، تقلب و قومی گرایی جلوگیری می‌کند.

وی تأکید کرد: علت اینکه شهرستان دماوند ما ضرر کرده است که همه را یک منطقه ندیده‌ایم و گاهی وضعیت ما در زمینه امکانات پزشکی از سیستان و بلوچستان بدتر می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه برخی از روستاها در 39 کیلومتری فاقد نعمت گاز هستند که ما مسئولان باید در برنامه کاری خود پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا