همایش پیاده‌ روی خانوادگی در رودهن برگزار شد

همایش پیاده‌ روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و در آخرین روز از این هفته در رودهن برگزار شد.

به گزارش تارود، سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن صبح امروز در حاشیه این همایش، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه ورزشکاران اظهار کرد: امیدواریم روزی حضور ورزشکاران رودهن را در مسابقات جهانی شاهد باشیم.
علیرضا عسگری با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌ روی خانوادگی در رودهن افزود: هماهنگی‌ها و نشست‌ های متعدد با مسئولان بخش رودهن برگزار و قرار شد تا در آخرین روز از هفته تربیت بدنی، همایش پیاده‌ روی خانوادگی را در این بخش برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه همایش پیاده‌ روی خانوادگی به همت هیئت ورزش‌ های همگانی در رودهن برگزار شد، تصریح کرد: این همایش از بلوار شریعتی آغاز شد و تا زمین فوتبال شهدای رودهن ادامه داشت و در آن مکان، برنامه پایانی برگزار و به قید قرعه جوایزی به برندگان اهدا شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن با بیان اینکه مردم رودهن از این همایش به خوبی استقبال کردند، گفت: باید تلاش کرد تا ورزش‌های همگانی همواره در جامعه ترویج شود؛ در این همایش، با نیروهای انتظامی و راهور هماهنگ شده بود تا در مسیر حضور داشته باشند و خدای نکرده مشکلی برای شهروندان در طول مسیر پیاده‌روی پیش نیاید.
عسگری با بیان اینکه در این همایش اقشار مختلف مردم حضور داشتند، بیان کرد: پیاده‌روی یکی از ورزش‌های سالم و بدون هزینه است که برای سلامتی تمام افراد جامعه اعم از نونهالان و افراد کهن‌سال ضرورت دارد تا از بیماری‌های خطرناک به‌دور باشند.
وی در ادامه از همکاری بخشداری رودهن، دفتر امام جمعه رودهن و شهرداری رودهن به خصوص روابط عمومی این شهرداری به خاطر تبلیغات گسترده این همایش در رودهن قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا