هشدار فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در خصوص سوءاستفاده زمین خواران/ مردم قبل از خرید زمین از مراجع ذیصلاح استعلام بگیرند/ در برخورد با زمین خواری‌ها با هیچ کس تعارف نداریم

جانشین یگان حفاظت اراضی استان تهران و فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران تأکید کرد: مردم قبل از خرید زمین از مراجع ذیصلاح استعلام بگیرند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

سرهنگ علیرضا مزرعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود به زمین خواران هشدار جدی داد و اظهار داشت: در برخورد با زمین خواری‌ها که مورد تأکید مقام معظم رهبری و رؤسای قوای قضائیه و مجریه نیز است با هیچ کس تعارف نداریم.

وی به افرادی که قصد خرید زمین و ویلا در شهرستان دماوند را دارند هشدار داد، قبل از خرید و انجام معامله هر گونه ملک مسکونی، مزروعی و یا ویلا حتماً از مبادی و دستگاه‌های مربوطه مانند اداره راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها استعلام مربوطه را دریافت و پس از حصول اطمینان از غیرملی بودن عرصه اقدام به خرید آن نمایند.

جانشین یگان حفاظت اراضی استان تهران عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد متخلف با احداث آلونک‌، بنا، دیوارکشی، فنس‌کشی و اقدام به تصرف اراضی ملی که با هر گونه تجاوز و تعرض به انفال بدون مسامحه و با اقتدار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل