امام‌ جمعه رودهن:

نیروی انتظامی با عاملان بی‌نظمی به‌شدت برخورد کنند/ جواب دندان‌شکن سپاه به دشمنان به‌خصوص داعشی‌ها

امام‌ جمعه رودهن با بیان اینکه نیروی انتظامی با عاملان بی‌نظمی به‌شدت برخورد کنند، گفت سپاه جواب دندان‌شکنی به دشمنان به‌خصوص داعشی‌ها داده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: یکی از وظایفی که مؤمنان نسبت به حکومت اسلامی دارند این است که می‌بایست با حاکم اسلامی متعهد باشند.

امام‌ جمعه رودهن ادامه داد: یکی از اصل‌های دینی متعهد بودن مؤمنان و رهبر حکومت اسلامی است.

مدیح گفت: نیروی انتظامی دستگاه بسیار موفقی است و امنیت کشور بیشتر بر دوش عزیزان انتظامی است.

وی ادامه داد: در بخش رودهن سه کلانتری رودهن، آبعلی و مهرآباد وجود دارد که در این مدت عوامل این کلانتری‌ها و عوامل پلیس راهور به‌خوبی در رودهن فعال هستند و از تک‌تک عوامل آن‌ها قدردانی می‌کنم.

امام‌ جمعه رودهن بیان کرد: از نیروی انتظامی درخواست داریم برای بین افراد و قشرها تفاوت قائل نشوند و با تمامی افرادی که بی‌نظمی ایجاد می‌کنند به‌شدت برخورد کنند.

مدیح تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع بانوان صداوسیما سخنرانی کوتاهی داشتند و ضمن تبریک به آن‌ها به خاطر حجاب اسلامی درخواست داشتند مشکلات در خصوص بحث حجاب زیاد است اما بانوان باید مقاومت کنند.

وی اضافه کرد: همه باید نسبت به حجاب حساس باشیم و بانوان ما باحجاب خود مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهند زد.

امام‌ جمعه رودهن با اشاره به همایش بزرگ بسیجیان که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، خاطرنشان کرد: بسیجیان سراسر کشور به‌خصوص استان‌های تهران و البرز در ورزشگاه آزادی حضوری پررنگی داشتند و مقام معظم رهبری این اجتماع را تحسین کردند.

وی ادامه داد: دشمنان تمامی تفکرهای خود را ارائه می‌دهند اما بارها با سخنان مقام معظم رهبری سکوت کردند.

مدیح اشاره‌ای به جواب دندان‌شکن سپاه به دشمنان به‌خصوص داعشی‌ها داشت و اظهار کرد: تمامی دنیا مشاهده کردند نیروی‌های هوشیار سپاه جواب دندان‌شکنی به دشمنان به‌خصوص داعشی‌هایی که در ۳۱ شهریور رژه اهواز را به هم ریختند، دادند و با موشک‌های نقطه زن مقر آن را در سوریه زدند.

امام‌جمعه رودهن ادامه داد: اگر در لحظه‌ای در برابر دشمنان توسط برخی‌ها کوتاه آمدیم و دچار آسیب شدیم در کمترین زمان جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص نیروهای امنیتی جواب دندان‌شکنی به استکبار داده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا