رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

نمایشگاه بهاره نوروز 98 در مناطق دماوند و رودهن برپا می‌شود/ با توجه به تعطیلی دوشنبه بازار  نمایشگاه بهاره با کیفیت بالا و هماهنگی بنکداران و تولیدکنندگان برگزار می‌شود/ توزیع میوه، گوشت و مرغ  طرح تنظیم در کنار نمایشگاه‌های بهاره شهرستان دماوند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه بهاره نوروز 98 در مناطق دماوند و رودهن خبر داد، گفت: با توجه به تعطیلی دوشنبه‌بازار نمایشگاه بهاره با کیفیت بالا و هماهنگی بنکداران و تولیدکنندگان برگزار می‌شود.

رضا میرزاکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: امسال با توجه به تعطیلی دوشنبه بازار در مناطق دماوند و رودهن نمایشگاه بهاره نوروز سال 98 با کیفیت بالا و هماهنگی بنکداران و تولیدکنندگان منطقه از 12 لغایت  22 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: شهروندان نگران تأمین اقلام و مایحتاج مصرفی و غیرمصرفی شب عید نباشند و با تدابیری که اندیشیده شده است با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه ان‌شاءالله هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین میوه، گوشت و مرغ در راستای طرح تنظیم بازار شهرستان دماوند، در کنار این نمایشگاه به صورت به صورت مستقیم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا