در نشست کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر دماوند مطرح شد؛

نقش خانواده‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان تاثیرگذار است/ اصلی‌ترین راه ابتلا نشدن فرد به اعتیاد آموزش و آگاهی افراد می‌باشد

رئیس بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان تاثیرگذار است، گفت: اصلی‌ترین راه ابتلا نشدن فرد به اعتیاد آموزش و آگاهی افراد می‌باشد.

فاطمه خانزادی در نشست کمیته فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند اظهار کرد: آموزش و آگاه‌سازی مردم جامعه خصوصاً جوانان یکی از راه‌های اولیه پیشگیری و مقابله با اعتیاد است که نیاز به بسیج همگانی دارد که با ارائه راهکارهای مناسب و خلاقیت‌های مؤثر می‌توان با این معضل خانمان‌سوز مبارزه کرد.

وی افزود: نقش خانواده‌ها در گرایش نیافتن به اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است و مسئولان فرهنگی با جدیت هر چه تمام‌تر، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها را پیگیری نمایند.

رئیس بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین ابتلا نشدن فرد به اعتیاد آموزش و آگاهی افراد می‌باشد ضرورت آموزش‌ها را در سنین کم و در مهدهای کودک شهرستان دماوند خواند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا