امام جمعه دماوند:

نقشه راه دشمن برای ضربه به نظام اسلامی فشار اقتصادی، روانی و عملی است/ غرب‌گرایان داخلی از آشوب جلیقه زردها در فرانسه درس عبرت بگیرند/ مقابله با دشمن بیرونی به وحدت داخلی نیاز دارد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نقشه راه دشمن برای ضربه به نظام اسلامی فشار اقتصادی، روانی و عملی است، گفت: غرب‌گرایان داخلی از آشوب جلیقه زردها در فرانسه درس عبرت بگیرند و مقابله با دشمن بیرونی به وحدت داخلی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از خانواده‌های شهدا و مدافع حرم اظهار کرد: نقشه دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی لو رفته است و همه ما باید هوشیار باشیم تا میدان را برای دشمنان آماده نشود.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند نقشه راه دشمن فشارهای اقتصادی، روانی و عملی می‌باشد که همه ما برای مقابله با دشمن بیرونی به وحدت داخلی نیاز داریم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن در طول این 40 سال از عمر انقلاب اسلامی سعی کرده است مردم را از نظام اسلامی ناامید کند، گفت: امروزه دشمن خودش ناامید شده و صحیح است که در طول این سال‌ها سختی های زیادی را تحمل کرده‌ایم، اما پیشرفت‌های فراوانی هم داشتیم و خوشبختانه در تولید علم رتبه‌های برتر دنیا را کسب کردیم.

فتاح دماوندی ادامه داد: همچنین در حوزه فناوری به صورت انحصاری چند کشور فرعی را شکست دادیم و در حاضر در حوزه زیست فناوری داروهایی در طول این چهل سال ساخته شده که در درمان سرطان‌ها کاربرد دارد.

وی در ادامه گفت: در حوزه نظامی با وجود تحریم‌های اقتصادی و سیاسی شدید در تولید بسیاری از تجهیزات نظامی خود کفا شده‌ایم و خوشبختانه کشور ما در سایر حوزه‌ها از جمله سیاسی به استقلال سیاسی کامل رسیده است و شاهد مشارکت خوبی در عرصه‌های سیاسی مثل انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها جهت تعیین سرنوشت خوبی را برای انقلاب اسلامی رقم زده است.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: با نتیجه گیری‌های انجام شده بنابراین علیرغم همه تهاجم‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این انقلاب زنده و با نشاط در حال پیشرفت است و رویش‌هایش بر ریزش‌هایش غلبه دارد.

فتاح دماوندی با اشاره رویدادهای عرصه جهانی بیان کرد: در آخرین روزهای سال 2018 مردم فرانسه به خیابان‌ها ریختند و شعار می‌دهند نه عدالت مالی داریم، نه اجتماعی و از گرسنگی شکایت دارند.

وی با اشاره به اینکه از 20 درصد ثروت کشور فرانسه تنها یک درصد در اختیار افراد است، عنوان کرد: یک پژوهشگر امینت ملی در دانشگاه فوردهام آمریکا در تشریح این وضعیت فعلی می‌گوید کشور فرانسه به دو بخش تقسیم شده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: بنابر گفته این پژوهشگر امینت ملی، یکی ثروتمندان که دولت با آنها همراه است و دیگری فقرا که نه تنها آنها را دولت رها کرده است بلکه سیاست‌هایی را در پیش گرفته که فشار بر این قشر افزایش پیدا کند و سود ثروتمندان باشد.

فتاح دماوندی بیان کرد: امروز لیبرالیسم اقتصادی ناکارآمدی خود را در عرصه عمل نشان داده و چیزی جزء فاجعه برای مردم نداشته است و در حال حاضر نظم نوین لیبرال مثل جنینی سقط شده است.

وی تأکید کرد: اما برخی روشنفکر نماها هستند هنوز چشمشان به کشورهای غربی دوخته شده است و نمی‌خواهد لباس وابستگی را از تن خود بیرون کنند و غرب‌گرایان داخلی از آشوب جلیقه زردها در فرانسه درس عبرت بگیرند.

امام جمعه دماوند افزود: غربگرایان وطنی باید بدانند که دل بستن به قاره‌ای که اینک بیشتر زرد است تا سبز چیزی فراتر از خوش‌خیالی نیست و امروزه اروپا به سرعت از پایدارترین منطقه جهان در حال تبدیل شده به منطقه‌ای غیر پایدار است.

فتاح دماوندی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سراسر جهان مستضعفین بر مستکبرین غلبه پیدا کنند و با ظهور منجی عالم بشریت حکومت عدل جهانی طعم شیرین عدل جهانی را به همه جهانیان بچشاند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا