نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان دماوند/ فرماندار دماوند: ‌‌فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در جامعه یک ضرورت است/ تولیدکنندگان لباس اسلامی ایرانی باید مورد حمایت قرار گیرند

نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان دماوند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در نشست قرارگاه عفاف و حجاب با تاکید بر فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن موضوع عفاف و حجاب اظهار کرد: عفاف و حجاب سد مستحکمی است که از آحاد جامعه به ویژه نهاد خانواده در برابر انواع آسیب‌ها محافظت می‌کند.

️وی افزود: هماهنگی، هم‌افزایی و همفکری دستگاه‌های اجرایی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های  حاکمیتی نقش بسزایی در تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب خواهد داشت.

️فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با عنوان این مطلب که گسترش عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و اعتماد سازی است، گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی تکالیف خود را به درستی انجام داده و مشارکت لازم در برنامه‌های نوآورانه و تاثیرگذار در سطح جامعه داشته باشند.

️طاهرخانی بر اقدامات نو‌آورانه، تاثیرگذار و فراگیر در جامعه شهری تاکید نمود و نقش برنامه‌های عملیاتی ترویجی، تبیینی و فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاه‌ها را مهم دانست.

️وی در ادمه گفت: استفاده از خلاقیت هنرمندان برای طراحی لباس و مد اسلامی ایرانی را کارساز دانست و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست با همکاری اتاق اصناف در این زمینه ورود نمایند و از طرح‌های پیشنهادی استقبال و حمایت نمایند.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: تولیدکنندگان که بخواهند در زمینه تولید پوشاک ایرانی و اسلامی مشارکت داشته باشند، مورد حمایت قرار می‌گیرند تا در مرحله بعد با اعطای کمک مالی به تولیدکنندگان، پوشاک اسلامی ایرانی با قیمت نازل‌تری وارد عرصه بازار گردد‌.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل