نشست رفع مشکلات ناشی از آلودگی صوتی کارخانه مروارید آرد با توجه به اعتراض اهالی روستای گلاهک مهلت به کارخانه مروارید آرد جهت کاهش آلودگی صوتی

نشست رفع مشکلات ناشی از آلودگی صوتی کارخانه مروارید آرد با توجه به اعتراض اهالی روستای گلاهک برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، نشست بررسی و رفع مشکلات ناشی از آلودگی صوتی کارخانه مروارید آرد، باحضور ذوالفقاری بخشدار رودهن، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند، رئیس دادگستری رودهن، رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان و نماینده اداره صنعت و معدن در محل بخشداری رودهن برگزار گردید.

با توجه به اعتراضات مردمی و اهالی روستای گلاهک مبنی بر ایجاد آلودگی صوتی کارخانه مروارید آرد به‌ویژه در شب که موجب سلب آسایش از اهالی منطقه گردیده است جلسه فوق برگزار و نسبت به موضوع مطرح شده تصمیم گیری شد.

در پایان و جمع‌بندی توضیحات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، مقرر گردید تا مسئولان کارخانه مروارید آرد تا ۲۰ روز آینده، در خصوص چگونگی کاهش صدای کارخانه تحقیقات لازم را انجام و سریعا موضوع را به مراجع مربوطه اعلام تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

همچنین مقرر شد اداره محیط زیست شهرستان نسبت به بازدید دوره‌ایی از این کارخانه و نسبت به ارائه گزارشات بازدید به مراجع بالادست اقدام نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا