مهرداد حنیفی شهردار جدید رودهن شد

مهرداد حنیفی به سمت شهردار جدید رودهن معرفی و منصوب شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، با پیشنهاد شورای اسلامی شهر رودهن و حکم استاندار تهران، “مهرداد حنیفی” به‌عنوان شهردار جدید رودهن معرفی و منصوب شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، مدیرکل شهری استانداری تهران، رئیس حوزه قضایی بخش رودهن و … در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد، “مهرداد حنیفی” که پیش از این رئیس شورای اسلامی شهر رودهن بود به سمت شهردار جدید رودهن معرفی و منصوب شد.

همچنین در این مراسم از تلاش‌های بهنام بابایی سرپرست شهرداری رودهن تقدیر شد.

بنابر این گزارش “مهرداد حنیفی” پیش از این در سال ۱۳۹۳ شهردار رودهن بود.

شایان ذکر است در آیین مراسم معارفه شهردار جدید رودهن، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، رئیس شورای بخش، رئیس دفتر امام جمعه بخش، جمعی از مدیران واحد های مختلف شهرداری رودهن و معتمدین نیز حضور داشتند.

*عدم همدلی وهماهنگی عامل توقف دوساله در توسعه شهر رودهن بود/ مجموعه شهرداری رودهن نیازمند برنامه ای جدید وجدی است

حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در آیین معارفه شهردار رودهن اظهار داشت: رودهن به عنوان نمادی از شرق استان تهران است که باید در جایگاه واقعی قرار گرفته و به حق واقعی خود دست یابد.

وی افزود: امیدواریم شهر رودهن در مسیری قرار گیرد که حواشی گذشته را نداشته باشد و شهرداری و شورای اسلامی با تمام توان در کنار مردم شریف منطقه، بتوانند در جهت ارتقا و پیشرفت شهر قدم بردارند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتظار ما بر عدم تکرار اتفاقات گذشته در این منطقه است، چرا که این اتفاقات بی انصافی در حق مردم شریف و با سابقه فرهنگی رودهن است.

حیدری تصریح کرد: یکی از اتفاقاتی که موجب شد توسعه رودهن با توقف دو ساله ای مواجه شود، عدم همدلی افراد بود؛ اعضای شوراهای اسلامی و تمام بدنه شهرداری باید در کنار یکدیگر هدف مشترک داشته باشند.

وی ادامه داد: شهردار جدید رودهن فرزند این شهر است و با توجه به سوابقی که در مجموعه شهرداری داشته، می تواند منشا خیر و برکت برای شهر رودهن باشند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: انتظار ما بر این است که شرایط بومی گرایی موجب توقف سیاست های قانونمند نشود و با تعامل بیشتر نسبت به وظایف محوله اجرایی اقدام شود.

حیدری بیان کرد: مجموعه شهرداری رودهن نیازمند برنامه ای جدید وجدی است و باید تیمی اجرایی و کارآمد ایجاد شود که به مردم خدمت کرده و در کنار مجموعه شورا و شهرداری حرکت کند؛ شهردار باید در اصلاحات پیش رو محکم و با اقتدارعمل کرده و بیشترین تعامل را با اعضای شورای اسلامی شهر داشته باشند.

وی افزود: همچنین ازسرپرست پیشین شهرداری تشکر می‌کنیم که دراین مدت ثبات خوبی در شهر ایجاد کرده و با تعامل خوب با مدیران شهرستان شرایط خوبی فراهم کردند و در برنامه مدیریتی می‌توانند به عنوان بازویی توانمند برای مجموعه دولت در شهرستان باشند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امیدواریم که پیش ازجابجایی شوراهای اسلامی و انتخابات جدید، شاهداتفاقات خوب و چشمگیری باشیم و شهررودهن درجایگاه اصلی خودقرارگیرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا