مهار آتش‌سوزی قسمت سونا خشک استخر ولیعصر گیلاوند با تلاش آتش‌نشانان دماوند/ ۷۰ درصد از اماکن عمومی شهرستان دماوند سیستم اعلام و اطفای حریق ندارد

حادثه آتش‌سوزی قسمت سونای خشک استخر ولیعصر(عج) منطقه گیلاوند با تلاش آتش‌نشانان شهر دماوند مهار شد.

محمد علیپور سخنگو و معاون اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۹:۳۵ عصر روز دوشنبه یک مورد حادثه آتش‌سوزی در قسمتی از مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) گیلاوند به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه حریق فرماندهی شیفت الف از ایستگاه شماره یک آتشنشانی شهر دماوند به محل حادثه با تمام توان اعزام شدند.

سخنگوی اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی دماوند ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حاضر شدن در محل حادثه، با آتش‌سوزی در قسمت سونای خشک استخر مواجه شدند که پر شده بود از دود و آتش که باعث شعله‌ور شدن کل شده بود.

علیپور گفت: خوشبختانه با تلاش آتش‌نشانان آتش‌‌سوزی مهار شد و با توجه به تعطیلی موقت استخر تلفات جانی نداشت.

وی تجهیز اماکن عمومی شهرستان دماوند به سیستم اعلام و اطفای حریق را از الزامات لازم ایمنی در ساختمان‌ها دانست و گفت: متاسفانه ۷۰ درصد اماکن عمومی شهرستان دماوند سیستم اعلام و اطفای حریق ندارند که یک تحدید جدی محسوب می‌شود.

سخنگو و معاون اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر دماوند در پایان از تلاش فرماندهی شیفت الف از ایستگاه شماره یک آتشنشانی شهر دماوند و آتش‌نشانان حاضر در صحنه نهایت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. اگر نگهداری تاسیسات اونجا دست بنده بود هیچوقت این اتفاق نمی افتاد یادم هست تابلو کنترل کننده دیجیتالی دما براشون نصب کرده بودم . که به احتمال خیلی زیاد یا روی کنترل دستی گذاشته اند و فراموش کردند که خاموش کنند یا تابلو توسط افراد فاقد تخصص دستکاری شده در کل نگهداری و بازدید و چک کردن کنترل کننده ها درست و به موقع انجام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا