معدوم‌سازی حدود ۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد، آلایشات مرغی و جوجه زعفرانی فاسد در منطقه گیلاوند

حدود ۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد، آلایشات مرغی و جوجه زعفرانی فاسد از ۸ واحد صنفی در منطقه گیلاوند معدوم‌سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی دماوند، سید علی امامی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های دماوند و پردیس با اعلام این خبر اظهار داشت: در بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان دماوند از ۸ واحد عرضه پروتئینی، بازرسین این اداره موفق به کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد، آلایشات مرغی و جوجه زعفرانی تاریخ منقضی شدند و مراتب مذکور صورتجلسه و معدوم شد.

وی گفت: شهروندان از خرید فرآورده‌های خام دامی که در شرایط غیربهداشتی نگهداری شده و تاریخ تولید و انقضاء ندارند، خودداری کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های دماوند و پردیس بیان کرد: بازرسان بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت عمومي اداره دامپزشكي شهرستان دماوند در حد توان و ظرفيت براي تضمين سلامت غذايی مردم با منشاء دامی تلاش می‌كنند.

امامی عنوان کرد: خدشه به سلامت فرآورده‌های خام دامی كه به مصرف مردم می‌رسد عبور از خط قرمز دامپزشكی است و بازرسان اين اداره كل با تمهيدات علمی و قانونی با هرگونه تخلف مقابله می‌كنند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در فراورده خام دامی مراتب را به سامانه پیامگیر ۱۵۱۲ و یا تلفن مستقیم ۷۶۳۱۴۸۵۸ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا