نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

تنها راه حل مشکلات، نگرش به داخل و کارآمدی و تعامل همه گروه‌ها است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات، نگرش به داخل و همکاری و کارآمدی تمام گروه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو  در نشست شورای اداری شهرستان دماوند با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: معضلات صرفاً اقتصادی نیست؛ چراکه در این زمینه دوران‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم و از اقتصاددان‌های کاردان بهره‌مند هستیم.

وی افزود: مشکلات همچنین صرفاً سیاسی نیستند که برخی فکر می‌کنند با مسائل سیاسی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم شرایط بسیار پیچیده و وسیع و گرفتاری‌ها شاید در 40 سال گذشته با چنین شرایطی روبرو نبودیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: شرایط فقط با مسائل بین‌المللی حل نخواهد شد که فکر کنیم اگر مذاکره انجام دهیم همه مشکلات رفع می‌شوند باز هم شرایط به صورت منطقه‌ای با کشورهای منطقه نیز در رفع مشکلات کفایت نمی‌کند.

میرزایی نیکو ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات، نگرش به داخل و همکاری و کارآمدی تمام گروه‌ها اعم از احزاب، اقشار، نهادها، حاکمیت، قوا و… است.

وی بیان کرد: اگر از انفعالی که در برخی مجموعه‌ها وجود دارد خارج شویم از این عقبه نیز پیروز به میدان می‌آییم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه گفت: امید است نمایندگان این شرایط را با تعامل بهتر و بیشتر در زمینه‌های مختلف که بخش عمده آن دولت است را به نتیجه نهایی مطلوب برسانند.

میرزایی نیکو با اشاره به اینکه سند محیط زیست تقریباً 18 جلسه مجلس را به خود اختصاص داد تا یک سند ماندگار برای محیط زیست ایجاد شد، بیان کرد: در 19 استان این سند صورت اجرایی گرفته است و این افتخار شهرستان است که بتوانیم در کنار این مجموعه حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمان امام خمینی، ایشان فرمودند هر که لایق‌تر است بیاید، بیان کرد: در آن زمان در خاطر دارم که وقتی مسئولیتی را به کسی پیشنهاد می‌کردند، فرد دیگری را معرفی می‌کرد که آن شخص لایق‌تر است؛ در حالی که الآن برای این موضوع سابقه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا