مسئولان شهرستان دماوند از حاشیه‌ها دور شوند و جز فکر خدمت هیچ فکری نداشته باشند/ دولت به عنوان مجری انتخابات هیچ دخالتی در امور مربوط به داوطلبان، حمایت و یا ایجاد محدودیت برای آنها نخواهد داشت/ انتخابات یک جهاد عمومی، نعمت و امتحان الهی است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه انتخابات یک جهاد عمومی، نعمت و امتحان الهی است گفت: شرکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت کشور  و مصونیت از هر گونه توطئه بر علیه ایرانی قوی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: تنها راه مایوس شدن دشمنان، قوی شدن ایران است که دقیقا دشمنان نظام و اسلام از آن می‌هراسند کما اینکه الان هم این اتفاق افتاده و به لطف برگزاری همین انتخابات مردمی و رهنمودهای رهبر انقلاب، دشمن اجازه کوچکترین حرکتی بر ضد کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر انقلاب در تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت اظهار داشت: دولت به عنوان مجری انتخابات هیچ دخالتی در امور مربوط به داوطلبان، حمایت و یا ایجاد محدودیت برای آنها نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: تمام تلاش و امکانات خود را برای تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های رئیس محترم جمهور دولت مردمی سیزدهم به کار خواهیم گرفت‌.

طاهرخانی عنوان کرد: اقدامات دولت باید در کوتاه ترین و به شکل صحیح به عموم مردم برسد و تمامی دستگاه‌ها این مهم را در دستور کار قرار دهند و از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله کنند.

وی عنوان کرد: دغدغه مسئولان باید صدا، درخواست و مطالبات و اولویت کارمان مردم باشد و بدانیم نگاه امیدوارانه و روحیه جهادی مسئولان تضمین کننده همه مشکلات خواهد بود و همکاران با این نگاه در مسیر خدمت حرکت کنند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: مسئولان از حاشیه‌ها دور شوند و جزو فکر خدمت هیچ فکری نداشته باشند و هيچ چيز نباید ما را از این وظیفه دور کند.

طاهرخانی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته و دیدارهای مردمی که در سطح شهرستان وجود دارد، در باز کردن گره از کار مردم می‌تواند موثر باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل