امام جمعه رودهن:

مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند

امام جمعه رودهن گفت: قطعی‌های مکرر برق سختی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و مسؤولان در رفع مشکلات قطعی برق جدیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبرب تارود دماوند به نقل خبرگزاری فارس از رودهن، حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه رودهن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در آستانه ورود به ماه پر برکت ذیالحجه هستیم و پیشاپیش اعیاد این ماه را خدمت مسلمانان تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: اولین روز از ماه ذیالحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است و ازدواج و زندگی مشترک آسان این عزیزان درس‌های فراوانی را به همه ما به ویژه نسل جوان داده است.

امام جمعه رودهن بیان کرد: خاموشی‌های اخیر برق در کشور و بالا رفتن دمای هوا باعث بروز مشکلات فراوان شده است و مردم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

حسینی افزود: تمام انتظار مردم از مسؤولان در خصوص رفع مشکلات برق به جا است و مسؤولان باید در رفع مشکلات قطعی‌های مکرر برق جدیت ببخشند و هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی از یک طرف و مشکلات شیوع ویروس کرونا از طرفی دیگر مردم را در تنگنا قرار داده است و قطعی‌های برق و آب نباید باعث شود تا هموطنان با مشکل سومی روبرو شوند.

امام جمعه رودهن گفت: طبق گزارش‌های مردمی، قطعی‌های مکرر برق باعث آسیب به وسایل برقی مردم در رودهن شده است، از مسؤولان اداره برق خواستاریم تا ضمن اطلاع رسانی به موقع در خصوصی قطعی‌های برق، کمک کنند تا خسارت‌های ناشی از قطعی برق برطرف شود.

به گزارش فارس، سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودهن، رئیس اداره برق بود که گزارشی از عملکرد این اداره به نمازگزاران ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا