مرگ 11 نفر از زندانیان شهرکرد

آخرین جزئیات از آتش‌سوزی زندان شهرکرد/ مرگ 11 نفر از زندانیان تأیید شد

طبق شواهد عینی و اخبار واصله از سطح شهر شهرکرد آتش سوزی بی سابقه ای در بند دوم زندان شهرکرد باعث تلفات مالی و جانی گردید.

به گزارش تارود به نقل از جهانبین نیوز، عصر روز دوشنبه(93/5/13) دراقدامی تأمل برانگیز حادثه ناگوار آتش سوزی در بند دوم زندان شهرکرد رخ داد که درپی آن منجر به تلفات جانی و مالی گردید.

در پی گزارشات دریافتی از این حادثه تعدادی از زندانیان بند دوم زندان شهرکرد جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان کاشانی شهرکرد تحت درمان قرار گرفتند.

گفتنی است علت این حادثه هنوز اعلام نشده و شنیده ها حکایت از ساختگی بودن این موضوع توسط خود زندانیان را دارد.

در ادامه این اتفاق تعدادی از خانواده های زندانیان در اطراف بیمارستان کاشانی شهرکرد تجمع نمودند که این تجمع با درایت پلیس خاتمه یافت.

منصور فیروزبخت، مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به این‌که عصر دیروز آتش‌سوزی شدیدی در زندان شهرکرد به وقوع پیوست، اظهار کرد: با کمک ماموران آتش‌نشانی این آتش مهار شد اما متاسفانه تعداد زیادی از زندانیان این زندان دچار سوختگی شدند.

وی ادامه داد: تا این لحظه ۱۱ نفر از زندانیان در آتش جان باختند و تعدادی از افرادی که در این صانحه دچار سوختگی شدند نیز در بیمارستان بستری هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: اجساد این افراد برای تعیین هویت و صدور مجوز دفن به پزشکی‌قانونی این استان ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: خانواده‌های این افراد برای تحویل اجساد به پزشکی‌قانونی این استان واقع در خیابان شریعتی نبش چهارراه امین‌آزاد در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

گفتنی است، هنوز اطلاع دقیقی از آمار مجروحان این حادثه به دست ما نرسیده و به محض دریافت اخبار مربوط در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا