موفقیت ورود به پارک فناوری پردیس توسط تیم “اپیک” مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد دماوند

تیم اپیک (Appeek) متشکل از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند موفق به کسب مجوز استقرار در پارک فناوری پردیس و مرکز رشد فناوری نخبگان شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این تیم که در زمینه هوش مصنوعی، بینایی ماشین و اینترنت اشیاء در حال فعالیت است، با ارائه و پیاده‌سازی طرحی در حوزه هوش تجاری که به تحلیل رفتارهای مشتری در موقعیت‌های مختلف می‌پردازد؛ توانست به این مهم دست یابد.

در این دوره از پذیرش، 77 تیم درخواست عضویت در این مجموعه را داده بودند که پس از ارزیابی و مصاحبه، 26 تیم با حوزه‌های فنی مختلف برای دوره فضای اشتراکی پارک فناوری انتخاب شدند؛ این تیم‌ها در فضای اشتراکی از مهرماه به مدت 10 هفته تحت نظارت کارشناسان قرار گرفته و دوره‌های آموزشی مختلفی در زمینه‌های کار تیمی، مدیریت کسب و کار و نحوه ارائه محصول به بازار برای آنها برگزار شد.

پس از اتمام این دوره، 11 تیم موفق به کسب پذیرش نهایی شدند که تیم اپیک علاوه بر کسب این موفقیت، به عنوان یکی از تیم‌های برتر شناخته شد.

سرپرست این تیم پیمان عرب است و پویا کرمی متخصص هوش مصنوعی، امیر علی مهدوی متخصص نرم افزار، امیر آقاجان احمدی متخصص بینایی ماشین و خانم‌ها سمانه شیرپور برنامه‌نویس وب، هدیه شکوری طراح ui/ ux و ریحانه خلجی برنامه نویس موبایل اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا