نبود مدیریت واحد برای مجموعه پیست اسکی آبعلی/ احداث استادیوم پنج هزار نفری در شهرستان دماوند از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: نبود مدیریت واحد برای مجموعه پیست اسکی آبعلی منجر به عدم بهره‌برداری از این مجموعه در تمام فصول سال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند که با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل فرمانداری پس از بازدید از پروژه‌های ورزشی بخش رودهن، پیست اسکی آبعلی و ورزشگاه تختی دماوند صورت گرفت، با اشاره به لزوم افزایش سهم مردم در امر ورزش اظهار کرد: باید خیرین ورزش‌ساز را وارد میدان کنیم که نخستین نشست در این خصوص را انجام دادیم و مواردی را به تصویب رساندیم.
وی افزود: با توجه به اینکه رودهن یک شهر دانشگاهی است و حدود 10 هزار دانشجو داریم، سرریز جمعیت بومهن و پردیس را نیز در این شهر داریم و میانگین سن جوان نیز بالا است، ازاین‌رو بازسازی زمین چمن این شهر و ساخت مکانی برای تماشاچی‌ها حایز اهمیت است.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه رودهن از نبود اداره ورزش و جونان نیز رنج می برد، تصریح کرد: اخیرا با حمایت شورا و شهرداری مکانی آماده شده است؛ اما باید فکری اساسی کنیم؛ در این خصوص زمین آماده است و لازم است اعتبار خاصی تخصیص داده شود تا اداره تربیت بدنی در رودهن صاحب ساختمان شود.
صفری در خصوص آبعلی گفت: مهمترین موضوع در پیست اسکی آبعلی نبود مدیریت واحد است، ادارات اوقاف، تربیت بدنی، شورای شهر و شهرداری آبعلی و بومیان آنجا صاحب حق هستند؛ ولی پیشنهادی در شورای ورزش مصوب شد که در آبعلی این مجموعه پیست کنونی ضمن حفظ حریم همه حقوق افراد تجمیع شود و مدیریت واحد توسط سرمایه‌گذار صورت گیرد تا همه ماه‌های سال قابل بهره‌برداری باشد.
وی گفت: شهرستان دماوند می‌تواند میزبان خوبی برای شهر بزرگی چون تهران هم از لحاظ آب و هوا و هم رفت و آمد باشد، مسیر اتوبان سرهار تا جلوی ورزشگاه تختی ادامه دارد، ازاین‌رو وجود ورزشگاه پنج هزار نفری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل