رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند:

مدیریت مشارکتی در شهرستان دماوند اولویت کاری می‌باشد/ تلاش در جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پرسنل بهزیستی دماوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه مدیریت مشارکتی اولویت کاری می‌باشد، گفت: جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پرسنل بهزیستی دماوند نهایت تلاش خود را خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه حاجی خانزادی در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره بهزیستی شهرستان دماوند اظهار کرد: از زمان ورودم به بهزیستی به عنوان مربی مهد کودک فعالیت کرده‌ام و از زیروبم مجموعه بهزیستی آشنا و آگاه هستم و از راهکارهای همکارانم مطلعم.

وی افزود: یقین دارم که مدیریتم همچون در شهرستان فیروزکوه مشارکتی خواهد بود، قصد حذف هیچ نیرویی را نخواهم داشت و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تمامی همکاران بهره‌مند خواهم شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند ادامه داد: در مدت فعالیتم در کنار تمام نیروها بوده و از آنها حمایت خواهم کرد، تمام توانم را به کار می‌برم تا مجموعه بهزیستی با ۳۸ مرکز خصوصی و اشتغالزایی برای بیش از ۳۰۰ نفر مورد رسیدگی قرار گیرد.

حاجی خانزادی بیان کرد: بیش از سه هزار خانواده تحت حمایت بهزیستی هستند که این تعداد حدود ۱۳ هزار نفر را دربر می‌گیرد بنابراین همت صدچندان برای رسیدگی به همه مددجویان ضرورت دارد.

وی گفت: ما وارد خانواده تمامی افراد مددجو می‌شویم و از نزدیک مشکلاتشان را درک و لمس می‌کنیم از این‌رو اعلام می‌کنم تا زمانی که زنده‌ام فقط برای نیازمندان کار خواهم کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند تصریح کرد: تنها هدف من فقط کار است و وارد هیچگونه حاشیه نخواهم شد و به صراحت اعلام می‌کنم که در مقابل هرگونه حاشیه که بر پیکره این مجموعه صدمه وارد کند محکم ایستادگی خواهم کرد.

حاجی خانزادی اضافه کرد: در بهزیستی شهرستان دماوند فیروزکوه با انسجام همکاران اقدامات خوبی صورت گرفت که یک مورد از آن واگذاری مرکز شبه خانواده است که به جرات میگویم موفقیت ترین واگذاری بوده است.

وی در ادامه سخنان خود راه‌اندازی مرکز اورژانس اجتماعی از دیگر اقدامات مثبت در شهرستان فیروزکوه در سمت مدیریتی سابق خود عنوان کرد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا