مدیران در جلسات شورای اداری دست پر حاضر شوند/ نوسازی حمل و نقل عمومی رودهن از مطالبات مهم شهروندان است

بخشدار رودهن گفت: نشست‌های شورای اداری، هر ماه، طبق برنامه زمان‌بندی شده برگزار می‌شود و توقع این است که همه مدیران دست پر در این جلسات شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، عبدالوهاب امیری در نشست شورای اداری بخش رودهن که در سالن جلسات بخشداری رودهن برگزار شد افزود: قطعا تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات ماهانه این نشست مهم، قابل پیگیری و اجرا توسط ادارات مربوطه است و شایسته است.

وی افزود: مواردی از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در رودهن، بهسازی فضاهای سبز و بوستان‌های تفریحی، بازسازی مقبره شهدای گمنام و برنامه‌ریزی در جهت ساماندهی این مکان و بازسازی و تکمیل فضاها و سالن‌های ورزشی سطح بخش، از گلایه‌های به حق شهروندان است که باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

امیری ضمن تاکید مجدد بر ایجاد بازار روز و‌ میدان میوه و تره بار مرکزی در رودهن توسط ادارات مربوطه گفت: شهرداری رودهن اهتمام ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشد و گزارش و‌ نتیجه کار را به شهروندان اعلام کند.

بخشدار رودهن ضمن تسلیت مجدد در خصوص شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی گفت: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌گردد که تمامی دستگاه‌های دولتی، طبق قانون انتخابات موظف به همکاری در تمامی زمینه‌ها هستند از این رو باید برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل