جهت تسهیل در روند آموزش کودکان استثنایی صورت گرفت؛

دیدار مسئولان شهر دماوند با دانش‌آموزان مدرسه استثنایی تلاش

شهردار دماوند و رئیس شورای اسلامی شهر در دیداری صمیمی از مدرسه استثنایی بازدید کردند و از نزدیک در جریان مطالبات و نیازهای دانش آموزان و این مدرسه قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر دماوند به منظور دیدار و بررسی مشکلات، مطالبات و بررسی امکانات مدرسه استثنایی تلاش، از این آموزشگاه بازدید و از نزدیک در جریان امورات قرار گرفتند.

در این بازدید فهیمه وهیمیان، مدرسه استثنایی دخترانه تلاش ضمن ارائه گزارش از روند امور و اقدامات انجام گرفته جهت تسهیل در روند آموزش کودکان استثنایی در سنوات گذشته و مشکلات موجود اشاره کرد.

وی به وضعیت جسمی کودکان اشاره و ابراز همدردی شهروندان و خیرین شهر دماوند نسبت به این دانش آموزان را ستود.

در این بازدید شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دماوند ضمن بازدید از این آموزشگاه، به دانش آموزان شاخه گل اهداء کردند.

عباس صفری، شهردار دماوند در سخنان کوتاهی اظهار کرد: کار کردن با این کودکان که هر یک به نوعی با ناتوانی جسمی مواجه هستند واقعاً عشق می‌خواهد تا کار کردن با اینگونه دانش آموزان میسر شوند.

شهردار دماوند به شعار معلولیت محدویت نیست اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه برابر به قشر معلول و استفاده از ظرفیت‌های آنان، مهم‌ترین اقدامی است که می‌تواند نتایج قابل قبولی در پی داشته باشد.

صفری ادامه داد: ما از سنوات گذشته نیز به مدارس سطح شهر با حس مثبت اندیشی نگریسته‌ایم و همیشه در حد توان شهرداری در خدمت دوستان و این فرزندان بوده و هستیم.

وی در پایان ضمن اشاره به لزوم توجه مضاعف به دانش آموزان و آموزشگاه‌های شهر، گفت: هرآنچه در این مسیر سرمایه گذاری و هزینه می‌شود یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شهر است و در آینده، شهر و شهروند ثمره این سرمایه گذاریها را خواهد دید.

گفتنی است در این مدرسه ۶۰ دانش‌آموز در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا