مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران خبر داد؛

فروش انشعاب فاضلاب شهری در شهرستان دماوند/ فروش اقساطی انشعاب فاضلاب دماوند از اول آذرماه تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از فروش انشعاب فاضلاب شهری در شهرستان دماوند با اقساط طولانی مدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجتبی صفدری با اعلام این مطلب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در نظر دارد با حمایت مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط، عملیات اجرای شبکه فاضلاب دماوند را در دهه فجر سال جاری آغاز نماید.

وی افزود: همچنین از شهروندان خواستاریم با مراجعه به امور بهره‌برداری آبفا و همچنین دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای دماوند و رودهن نسبت به ارائه تقاضای خرید انشعاب فاضلاب و بهره‌مندی از تسهیلات و تخفیفات ویژه پیش فروش انشعاب فاضلاب که صرفاً با تسهیلات ویژه از اول آذرماه تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده، اقدام نمایند.

مدیرعامل آبفای شرق با اشاره به فروش انشعاب فاضلاب در شهرهای تحت پوشش حوزه فرمانداری شهرستان دماوند با اقساط طولانی مدت، بیان کرد: خرید اقساطی انشعاب فاضلاب در زمان اجرای پروژه بوده و افرادی که در پایان پروژه، نسبت به خرید انشعاب اقدام کنند باید مخارج آن را به‌صورت نقدی پرداخت کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به آدرس https://east.tpww.ir (پیش فروش اینترنتی) مراجعه و یا با سامانه تلفنی 122 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا