نظارت جدی مسئولان بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سال 94/تشکیل ستاد نظارت بر مناسب‌سازی اماکن در دماوند

آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال 93 با حضور مسئولان در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.به گزارش تارود، آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال 93 با حضور مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در سالن شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، ائمه جمعه دماوند و آبسرد، فرماندار شهرستان دماوند و سه معاون برنامه‌ریزی، عمرانی و سیاسی وی، بخشداران مرکزی و رودهن، شهرداران شهرها، اعضای شورای تأمین و مدیران و رؤسای ادارات این شهرستان حضور داشتند.

آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند حول محور تبیین منویات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و دوست‌داران محیط زیست برگزار شد و در این زمینه، مسئولان بر نظارت و برخورد جدی با عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان تأکید کردند.

چهارمین نشست شورای اداری دماوند در حالی برگزار شد که به مسئولان و مدیران آن تأکید شد تا در سال 94 از هرگونه حمایت و تبلیغات برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال آینده پرهیز کنند؛ در غیر این صورت بر اساس ضوابط و قوانین با آنها برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

همچنین بنا بر تأکید ائمه جمعه دماوند و آبسرد قرار شد تا مدیران و کارمندان ادارات شهرستان دماوند حرمت ایام فاطمه (س) را در نوروز 94 حفظ کنند و در راستای اهداف این بانوی گران‌قدر اسلام گام بردارند.

تشکیل ستاد نظارت بر مناسب‌سازی اماکن در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از تشکیل ستاد نظارت بر مناسب‌سازی اماکن در این شهرستان خبر داد.

ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز در آخرین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سال 93 که با حضور ائمه جمعه دماوند و آبسرد، اعضای شورای تأمین و مدیران و رؤسای ادارات در سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: امیدواریم در سال 94 بتوانیم براساس سیاست‌های دولت و به نحو مطلوب به مردم خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: هرچه بتوانیم در راستای تأمین نیازهای مردم و رفع مشکلات آنها گام برداریم، خداوند متعال نیز در جهت پیشبرد اهداف‌مان کمک خواهد کرد؛ لازم بود تا در آخرین روزهای سال 93 نشستی برای مدیریت برنامه‌های روزهای انتهایی سال و ایام نوروز داشته باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان دماوند ادامه داد: درصدد هستیم تا با اقداماتی بتوانیم روزهای تعطیلات نوروز را بدون هیچ‌گونه مشکلی سپری کنیم و اتفاق خاصی برای کسی رخ ندهد.

محمودی‌فرد با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که در سال 94 درگیر آن خواهیم بود، برگزاری انتخابات است، گفت: براساس تأکیدات مقامات دولتی هیچ‌ کدام از مدیران ادارات نباید حمایتی از کاندید‌اهای انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشد و باید به وظایف اداری و قانونی خود عمل کنند.

وی تأکید کرد: اگر مدیران به حمایت از کاندیدایی بپردازند، براساس ضوابط و مقررات قانونی با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

محمودی‌فرد از تشکیل ستاد نظارت بر مناسب‌سازی امکان در دماوند خبر داد و گفت: این ستاد به عنوان یکی از کارهای جدید فعالیت خود را آغاز کرده و ضروری است که دستگاه‌های مربوطه همکاری‌‌هایی در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام/ر

خروج از نسخه موبایل