معاون سیاسی استانداری تهران:

طوری عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی در انتخابات برای مردم ایجاد نشود/ فرماندارانی که قصد ورود به انتخابات دارند؛ بایستی با رعایت قانون استعفا دهند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه به فرمانداران و مدیران سیاسی برای انتخابات سال ۹۸؛طوری عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی ایجاد نشود، گفت: فرماندارانی که قصد ورود به انتخابات دارند؛ بایستی با رعایت قانون استعفا دهند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شکراله حسن بیگی در نشست منطقه ای معاونین و مدیران کل حوزه سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری در شرق استان تهران که در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: طوری عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی به جامعه متبادر نگردد و مردم به ما به عنوان مجری قانون و برگزار کننده انتخابات اطمینان کنند.

وی گفت: اگر ذره ای از اعتقادات مسئولان نسبت به مبانی دینی و مذهبی و اصول اسلامی کم شود در انجام وظایف خود دچار مشکل خواهید شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه در امور شهرستانی از ظرفیت احزاب استفاده و تعادل و میانه روی را رعایت کنید گفت: جهت حفظ جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت، باید همه امورات شهرستانی با هماهنگی فرماندار انجام شود و نا هماهنگی های موجود در صدور مجوزها با پیگیری های استانداری در حال رفع شدن است.

به گفته حسن بیگی در ایام عید با رصد بازار، معیشت مردم را مدنظر داشته باشید و مشکلاتی که در سطح شهرستان هست با مدیریت قابل حل شدن است.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران در خط مقدم مقابله با مشکلات و مسایل هستند و فرمانداران علاوه بر کارهای روزمره در هر شهرستان به فراخور ظرفیت ها؛ کار نو و شاخصی را انجام دهید.

حسن بیگی عنوان کرد: بر اساس هماهنگی وزارت کشور و براساس تایید شورای نگهبان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند سال آينده برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران ادامه داد: رصد فضای انتخاباتی و فعالیت های انتخاباتی از ماه های گذشته در شهرستان ها آغاز شده و فرمانداران ضمن در نظر داشتن این امر، این موارد را به ما گزارش کنند.

وی ادامه داد: طوری عمل کنید که شائبه طرفداری از گروه یا فردی به جامعه متبادر نگردد و مردم به ما به عنوان مجری قانون و برگزار کننده انتخابات اطمینان کنند.

به گفته حسن بیگی؛با توجه به تأکیدات وزیر کشور و جلوگیری از تخلفات؛ فرماندارانی که قصد ورود به انتخابات را دارند؛ بایستی قبل از مدت اعلامی وزارت کشور؛ استعفا بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا