ضرورت تقویت تعامل میان خانواده و مدرسه در دماوند/ کیفیت فعالیت‌های پرورشی در مدارس دماوند ارتقا یابد

ششمین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند در سال ۱۴۰۳ به ریاست طاهرخانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در سالن جلسات شهید علی‌اصغر محمدی برگزار شد.

️به گزارش پایگاه خبری تارود، در این نشست، حجت‌الاسلام ظاهری امام جمعه شهر آبسرد و حومه، حسین‌پور، بخشدار مرکزی دماوند، فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، رضایی مهر شهردار دماوند، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، حاجی رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند و سایر مسئولان حضور داشتند.

فرماندار شهرستان دماوند در ابتدای این نشست، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سیدالشهدای مقاومت، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، عاملان این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

رضا طاهرخانی در ادامه بر لزوم معلم‌محوری در رابطه میان معلمان و دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: باید در زمینه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش بیشتری شود.

وی همچنین خانواده‌ها را به‌عنوان شریک اصلی نظام تعلیم و تربیت دانست و بر ضرورت تقویت تعامل میان خانواده و مدرسه تأکید داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در ادامه، خواستار تفکر محوری، خلاقیت و نوآوری در مدارس، شناسایی و به‌کارگیری مدیران جوان و تحول‌گرا، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پرورشی و مسابقات دانش‌آموزی، و تقویت هویت ملی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان شد.

گفتنی است؛ این نشست با هدف ارتقای کیفیت نظام آموزش و پرورش و هماهنگی بیشتر میان نهادهای مسئول در شهرستان دماوند به پایان رسید.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل