آموزش‌های گروهی برای صنف آرایشگران در دماوند صورت نگیرد/ در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد/ اجرای تفاهم‌نامه فنی حرفه‌ای برای صدرو پروانه مهارت استادکار

نشست مشترک مسئولان اتاق اصناف و هیئت مدیره اتحادیه آرایشگران شهرستان دماوند با حضور مسئولان فنی و حرفه‌ای برگزار شد و مشکلات آموزشگاه‌ها و آرایشگران نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این نشست مقرر گردید برای صنف آرایشگران به صورت گروهی آموزش‌ها صورت نگیرد که در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست مطرح شد این بود، مراکز آموزشی به اضافه آنان که از فنی حرفه‌ای گواهی مهارت دریافت می‌نماید از اتحادیه مربوطه هم پروانه کسب صنفی دریافت کنند.

در ادامه این نشست در رابطه با موضوع مذکور مقرر گردید استادکار و اتحادیه شخصی را به صورت فردی تأیید کند تا فنی حرفه‌ای طبق تفاهم‌نامه قبلی برای آن شخص پروانه مهارت صادر نماید.

گشت مشترک اتحادیه و اتاق اصناف به همراه کارشناسان فنی حرفه‌ای به صورت کلی و یا موردی هرچند ماه یکبار انجام گردد.

در پایان این نشست رضا میرزاکریمی، رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: ماده ۹۱ قانون نظام صنفی تکلیف ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی با اتاق اصناف روشن نموده است و معیار همه ما فقط باید قانون باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل