دادستان شهرستان دماوند:

شهرک‌های صنعتی دماوند باید به سمت صنایع سبز پیش بروند/ از توسعه صنایع شیمیایی در دماوند جلوگیری خواهم کرد

دادستان شهرستان دماوند با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی باید به سمت صنایع سبز پیش بروند، گفت: از توسعه صنایع شیمیایی در دماوند جلوگیری خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد تقی تقی‌زاده در نخستین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند یک شهرستان خاص کشاورزی است، رویکرد شهرک‌های صنعتی باید بر مبنای صنایع سبز باشد و به مرور این صنایع را در شهرستان توسعه دهیم و مانع گسترش صنایع شیمیایی شویم.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید باید منطبق با سیاست‌های کلان باشد، گفت: شهرستان دماوند صرفه نظر از فاصله 120 کیلومتری، به دلیل آب و هوای سرد ظرفیت و توان صنایع شیمیایی را ندارد و باید موارد موجود از سطح شهرستان دماوند نیز خارج شده و به سمت نقاط گرم‌تر منتقل شود.

دادستان شهرستان دماوند افزود: به طور کلی شهرک‌های صنعتی باید به سمت صنایع سبز برود و به شدت از گسترش صنایع شیمیایی جلوگیری شود، در این خصوص مکاتباتی با رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان شده است.

تقی‌زاده تصریح کرد: طی چندماه حضور و تحقیقاتم در شهرستان دماوند، گزارشات مفصلی در رابطه با توسعه شهرستان دماوند و صنایعی که باید ایجاد شود ارائه داده‌ام، با توسعه صنایع شیمیایی مخالفم و این موضوع در دماوند باید متوقف شود.

تقی زاده ادامه داد: مسئولان دیدگاه خود را دارند و تا جایی که در حوزه اختیارات من باشد از توسعه صنایع شیمیایی جلوگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا