فرماندار شهرستان دماوند:

شهرستان دماوند دارای شخصیت‌های علمی و فرهنگی متعددی است/ پر‌ رنگ کردن نگاه بومی‌گرایی در دماوند مانع دستیابی به اهداف عالیه خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: پر‌ رنگ کردن نگاه بومی‌گرایی در دماوند مانع دستیابی به اهداف عالیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان دماوند با جمعی از معتمدین و بزرگان این شهرستان پنجشنبه شب با حضور مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و دیگر مسئولان، معتمدین و بزرگان شهرستان دماوند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

در این نشست پیرامون موضوعات مختلف از قبیل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… در شهرستان دماوند بحث و تبادل نظر شد.

دماوند دارای شخصیت‌های علمی و فرهنگی متعددی است/ پر‌ رنگ کردن نگاه بومی‌گرایی در دماوند مانع دستیابی به اهداف عالیه خواهد شد

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در این نشست اظهار داشت: بسیاری از امکاناتی که در هر منطقه فراهم می‌شود، به منظور خارج شدن از بن بست و سوق پیدا کردن آن منطقه به سمت توسعه خواهد بود.

وی افزود: وجود دانشگاه، اماکن مذهبی و تاریخی در جهت توسعه هر منطقه موثر است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند دارای شخصیت‌های علمی، فرهنگی و ملی متعددی است که هر کدام یک ظرفیت و پتانسیل محسوب می‌شود.

حیدری بیان کرد: اتحاد، همدلی و در کنار هم بودن این ظرفیت‌ها می‌تواند برای این شهرستان مفید باشد، اما تا کنون این مهم تحقق نیافته است.

وی افزود: در صورتی که ظرفیت‌ها در کنار هم قرار گیرند، می‌توانند دماوند را به جایگاه واقعی خود برسانند‌.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: دوره بومی‌گرایی و غیر بومی‌گرایی مربوط به گذشته بوده و امروز در سیاست‌های کلی مدیریت کشور، چگونگی بهره‌مندی از افراد شایسته مطرح است.

حیدری ادامه داد: پر‌ رنگ کردن نگاه بومی‌گرایی مانع دستیابی به اهداف عالیه خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیگیری موضوعات مربوط به بومی‌گرایی، اصل را به حاشیه برده و مانع دیده شدن نیاز‌های شهرستان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا